A più grande immunità di rimedii folklori

Ogni sapiutu chì hè assai più faciule per prevene una malatia ch'è à piglià un trattamentu longu è persistente. È in u tempu di vaghjimu, ogni tipu di friddi, gripe è SARS sò assai populari. Per una certa raggiuni, qualchissia cammina in un clima assai bonu tutti u vaghjimu, è qualchì omu passa a maiò parte di u mumentu in u lettu è ùn face micca parte cun un pannu. Se si appartenenu à i lucenti di u primu gruppu, da chì u veramente u fiore hè solu per voi. Eppuru, sè se erate in u secunnu gruppu, ùn ne serebbe dispertu. Avete bisognu di trattà cun l'immunità di migliurà, puderete è rimedii tradiziunali. Diceranu chì ci sò assai preparazione di i travagliati per questu scopu in farmarii? Sì, hè, ma si prisentate à l'attu à a cumpusizioni, vedi chì a maiò parte di questi fondi sò pertendu à u gruppu homeopàticu. Ci hè parechje, ùn hè micca necessariu di cumprà droghe in a farmazia, perchè ci sò assai metudi di pirsuni per migliurà a immunità.

Ci hè una parolla chì e manere di valurizà l'immunità ùn sò micca assai efficace, o difficiule di preparalli, o micca particularmente palatable. In certu, certi rimedii tradiziunali per l'imunizazione di rinfurzà cù un gustu specificu, ma puderete discutere nantu à l'effikaċja è a cumplessità di a cucina. L'efficacia di a medicina tradiziunale per migliurà a prununzia hè pruvata. Dacciu vi offre alcune recette ricette.

Riccesi folki per migliurà l'immunità:

  1. U rimediu pupulari più simplice per rinfurzà l'immunità hè u nuclià. Contenenu parechji sustanzi utili chì aiutanu à rinfurzà l'immunità. Cusì pudete sere di 5-6 nocci tutti i ghjorni. Pudete ancu utilizà u foglie di nettu per fà un bevande. Hè necessariu piglià dui cullizzioni di foglie di castagne è pour 0,5 litri d'acqua furiu. Perchè per a notte in un termu, è biarà 1/4 tazza di ogni ghjornu.
  2. Ancu in a medicina famigliali, per annulerà l'immunità, i cranberries è eterna di diversi grassi sò largamente usati. Per preparà un mezzu di sullivà l'immunità basatu à i cranberries, piglià: una lota di cranbie, un paru di manciani verdi è un vetru di caseddi di nucli, mezza vittura d'acqua è una lotta di zuccheru. I pomi avissiru esse tagliatu in caschi, (micca un buccia di a buccia), aghjunghje tutti l'ingredienti rimanighjate è portanu à un caldu linu à foglie. U mistu resultanti hè spargugliatu nantu à i pardi vetri è pigliate in a mattina è a sera per 1 spoon.
  3. U cumpagnu vitamin componi cunziguutu un bon remedio folk per l'immunità creciente. Ne hà bisognu d'arbe - mint, melissa, tè ivan, castagni è baga - cranberries, pasti bianchi, ciliegie e tutti l'altri. Per un litru di acqua fogera averete bisognu di 5 cullizzioni di erbe, pateanu è lasciate da mette durante dui ori. Nutari coccia in dui litri di acqua. Mettite i corde in proporzioni ugguali. Hè bisognu à tastà stu cumpotu ogni ghjornu, per 0,5 litri.
  4. Sì avete l'aloe nantu à l'armadju, pudete apprezzate u rimediu folklantale seguente per immunità immubilitari: 100 gr. Aloe juice, 300 gr. meli, 500 gr. nocci piccati, un vetru di vodka è 4 limoni di u zuccheroi di u zucchero è si puderà un ghjornu in un locu fridescu. Pigliate 3 volte à u ghjornu per 1 spoonfu durante a meza ora prima di pranzi.
  5. Ci hè un altru mètudu folkloricu interessanti di l'immunità creciente - un casu di vitamina. Per a so preparazione avete bisognu di folla, frutte seccu o prugne di raspberries, pasti, aranciu marino, aranciu, cani arritti, fraschi di muntagna. Pudete piglià un pocu cumpunenti, quelli chì truverete. Pigliate in parechji ugguali, fremu acqua fogera è insiste à 5-10 minuti. Questu caldu ci vole à aghjunghje à u bagnu. Se ci hè un desideriu, pudete purgà uni pochi di pezzi di eucalipto è cedaru in oliu. Pigliate un bagnu duverebbe 10-15 minuti. Cù sta prucedura, ùn pudete micca solu di migliurà l'immunità, ma dinò di calmà a so prugna di caghjunamentu, facilità respira cun friddu è rinfriscà i pesche in u corpu.

Avà sapete cumu migliurà l'immunità in modu populari. Speru chì l'aiutà micca di teme di i friddi è si rallegunu in qualchi tempu di fora di a finestra.