Mastopatìa du mastinu diffirenti di u mastru

A mastopathique hè una malatìa benigna di i glànduli mamari, generalmente associati cun una violazione di l'equilibriu hormonal in donne. Hè cunsideratu una malicceria precancera è precisa esporà regulare da un medico. I sintomi principali di mastopatìa diffusa sò:

Diagnostu di mastopatia diffusa

U metudu principalu di diagnosi in mastopatica hè a mammografia, chì si realice in a prima fase di u ciclu menstruali. In casu di necessariu, u duttore prescriva ultrasound monofamiliu, a ducumentazione, l'attestazioni citològgica di i bòcciuli di i glandula di mammiferi o a materiale di biuloghja dopu a punizioni di i glànduli mamari, tomografia computazioni. Ma u metudu di u diagnosticu permanente hè un esame regularmente di u pezzu di a donna.

Mastopatia diffusa - trattamentu

Sì una donna hè diagnosticata cun mastopatìa difusa-fibrue, u trattamentu hè prescribed after determining the level of female hormones in u sangue. Sì diffusion mastopatìa nasce nantu à u sfondate di u disbilienti hormonal, u trattamentu deve esse diretta à a so correzione. In u prugramma di trattamentu di mastopatìa difusa utilizate droghe chì affettanu à u fondu hormone di una donna:

In mastopathia diffusa, u trattamentu circhiricanti hè raramente usatu, è a mastopathia diffusa-cistia, in a presenza di i nummuli, spessu necessa intervenzione kiruritica. A verità hè quì hè un modu faciule di trattà è ancu guariscenu mastopathia difusa, ma ùn avè micca avvena à tutti: hè a gravidenza è l'ambrati di u zitellu per almenu 3-6 mesi, in u quale i simpatici di mastopatie ùn solu solu diminuite per notte, ma pò esse spustamentu.

Mastopatia diffusa - trattamentu cun rimedii folkiati

Di e tradiziunale di trattamentu di mastopatìa, prima di tuttu, hè bisognu di attribuisce una dieta rich in fiber vegetale, dairy products, vitamins et trace elements. Limite a grass of origin animal. U dietu duverà esse ricche in legumi freschi è frutti chì cuntenenu vitamini C è P (pasti, ciliegie, chokeberry, frutti citrati, lamponi, rose hips). Se u metabolismu hè disturbatu, cunsultà u endocrinologu, u gastroenterologist hè necessariu.

Da i phpopoppressamenti sò ricivutu boni d'aromatici chì anu fortificatu, à regulà a digestioni è u metabolismu (sedative, coleretic, immunostimulating, diuretic herbs). Tali prudutti includenu decoccorsi è tinturitura di calendula, nettle, dandelion, razzo di bursavalu, cane rose, immortelle, motherwort, st John's wort, valerian root, broch buds, corn stigmata, currant. Spessu in farmarii sò disposti phytopreparazioni di ei erbe, è di preparazione omeopatica cù un effettu similare (Mastodinon).