Ricetta per vinu casa da cherry

U vinu Cherry hè, forsi, una di e variità più populari di questu bee dopu à u rape . U culore ambru, a trasparenza è più impurtante u gustu di a vanda ci meritonu un locu d'honore entre amatori di vinu.

In a versione clàssica, u vinu da a ciliegia hè fatta da e mani di a fermentazione di u succu, ma ancu di stu metuu ci sò assai più.

Vino casanu classic di cherry

A manera assai classice, chì pigghia pocu energia, ma assai di tempu.

Ingredients:

Preparazione

Basgi ùn sò micca mine, per ùn mancà a microflora necessariu per a fermentazione. Cumplrennu i guariatesi direttamente in una buttiglia (hè pussibile cun ossiculus si ti piace un gustu tartale di una vittura) è a sàppianu chjuche u zuccherinu in calore. Avemu attaccatu à u collu di l'buttigli cù varias steezza di gase è lasciate per passejar 45-50 ghjorni.

U vinu da i ciriri fermentati cun questa ricetta hè assai dolce è forte forte, perchè quelli chì vulete fraguià u gustu è forza di u bè, pò aghjunghje a meza u zuccaru.

Vinu da u zuccheru

Un vinu simplici fattu da u zuccaru di cereixe hè ancu preparatu prestu. A pruduzzioni hè un vinu forte in table.

Ingredients:

Preparazione

U zuccheru frescu struciatu hè mischju cù u zuccaru è l'acqua, aghjunghjene un pocu à l'acidu citrutu è si lasciate per camminate in un locu caldu finu à chì a generazioni di gas generali. U zuccu fermentatu hà da esse filtrati è ponu stallà più altru 2 mesi, dopu chì a vittura pò esse ingressata è almacenata in un locu frescu.

Vinu da foglie di ciliegia

Pocu sapienti chì un bonu vinu hè stata ottata solu da i frutti è di u ghjacciu di e cirè, ma ancu da folla.

Ingredients:

Preparazione

In a pappella d'esmalte fracete l'acqua è tombuleghja staccate in issi chjucchi, i taglialli cù un pappu rinuveru à u fondu. Vulìamu a pane da u calore è mette in un locu caldu per 3 ghjorni.

Dopu à u tempu chì hà sceltu, u listinu hè spartu in un antru pezzu è aghjustemu u zuccheru è un pezzu di pasciuti à questu (nantu à a superficia di e raghji ci sò i microorganisimi necessarii per a fermentazioni, chì sustituverà u levitu di u vinu). Stimulare a fermentazione è aghjusta a forza di a vittura serà l'ammonia, dopu aghjunghjela, abbandunate i piatti di fermentazioni per 8-12 ghjorni.

In u prucessu di fermentazione hè necessariu di tastà vinu - duveria esse dulce.

Quandu u capicci di scuma era dorme - a fermentazioni finiscinu, a vittura pò esse filtrata è embuscatu. Quandu u vinu novu hè diventatu trasparente, avà da novu hè bisognu à esse in emboli (plastica) è seguite u nivellu di diossidu di carbonu in quelli: una volta chì a buttiglia feghja densosa - u gas must be released.

In u prucessu di madurazioni, ci vole à fundà u sedimentu fattu 2-3 volte. Quandu u vinu hè chjaru, hè prestu per u cunsumu.

A preparazione di u vinu di a casa da a cirera per sta prezzione piglià assai tempu, ma u risultatu hè vale.

Vinu da cirasa nantu à vodka

I fanali di i vini fugliali ci apprezzà dinò u vinu da e ciliegie, cottu nantu à vodka.

Ingredients:

Preparazione

Da e ciprippi spresse u zuccaru è l'aghjunghjenu cù l'acqua è 2/3 zuccaru. Prima di mette u vinu da a cirera per a fermentazioni, hè necessariu di introducirli in un principianti, in quale a qualità avemu un pocu di pasi. A fermentazione di a patata dura una settimana, dopu a quale hè pussibule aghjà vodka à u vinu.

U vinu spirituatu hè vechja di 5 ghjorni più, filtrati, aghjunghje u restu di u zuccherinu è in buttiglia. Quandu a zuccarera trasparieghja, u vinu hè prestu per u cunsumu.