Dough for cakes

Kulich hè statu cunzidiratu un platu tradiziunale russu da l'antichità. In soles sò furnitu nantu à e vacanze di Pasqua, decoratu cù u glaze di a proteina è poitusa cù un polvere multicolore. Aghju pruposti parechji recetas uriggini à fà cakes test, è selezziunate per voi u più adattatu è diliziosu!

Pasticceria alessandria per pastelli

Ingredients:

Preparazione

Oghje sò sbagliati in una tina prufonda è ligatu cù un mezchettu finu à u so fugliu. Allora aghjunghje tutale di mantellu fridescu, fete un levitu frescu, fremenu in u lattice gradually warm, imbulighjate è abbandunate a massa in un locu caldu per 12 ore. Dopu quì, vultendu l'appiccicate in pascura à steppu, mette u zucchero di velluru in u gustu, pour un cognac è ​​introdentore gradualmente a farina tamanta, chì imbulighjate pate potaghjosa, di levitu per pastes.

Dopu mette per una ora per a prova è aspittà d'uttene finu à ch'ella duverà. Pudemu a pasta in molde, ind'è appressu una terza parti, stà aspetta finu à l'altru à a cima, è si coccia à 180 gradi finu à prestu.

A ricetta pè a prova di pasticci

Ingredients:

Preparazione

Cusì, per i pasticceria di cucina da a pasta vienesa, i ova sò mischiati cù u zuccaru, è u latte cun levitu frescu. Allora aghjustemu tutti questi liquidi, è partendu per 12 ore in un locu caldu. Cumplementu, u mistu resultanti hè spartu cunzuddinatu à u bucketu di u panificatore, agghiunciu un oliu aromatizzante, zest, vaniglia è pour à a farina.

Avemu l'aghjustatu u modulu "Pane dolce" o "Basic" è mischjà a pasta. Dopu à u signalu di u sonu, aghjunghjenu i albitichi secchi cù pasci, scuzzulate cù farina. Dopu l'ultimu pasta di pezza per u pastellu, presioni u "Pause" di u buttone di pane è prestu u tira. Avemu lubricate e mani cù l'oliu vegetale, formateghja boliieti nantu à a massa, i putemu in u bucket di u panificatore è d'aspittà d'uttene finu à i taglioli sò furnitu.

Ricetta per Pasqua

Ingredients:

Preparazione

Per pane pasticceria da una pasta brezza, pigliate a cerva, pour 750 millilitre di latti à u questu, pusendu a crema di mantnut è posa un focu dèbitu. Dopu avessi fogghiu, fremenu pocu à 3 tazzi di farina tamanta, aisle beni è cool. Avemu da passà à a spore: u levitu frescu hè addivatu in un vetru di latti, avemu pour una cullette di zuccaru è esci da a massa per un pochi d'ora in un locu caldu per avvicinari.

È da questu tempu, suecesemente separamà i prutezione di e ghjezzu è ghjunghje li prutini cun un mezcladoru cù u zuccheru. Aghjunghjini, cunghjuntanu u nostru spitu cù a pasta breccia, aghjunghjenu a ghaglione, fassi manghjusate a mantegnu, u salinu, fremu in l'oliu vegetale è sò stati basati cù zinguani. Dopu à questu, fate graduallye u farina restante, amassi a pasta di pezza, cogliu cù una siccica è fenda mette in un locu caldu, perchè vene 2-3 volte. Dopu chì a pani risata 2 volte, aghjunghje panece, zest è vanillin à questu. Amparemu a pasta in furmagli, calentami u furmulu à 200 gradi è aghjunghjite torte durante 30 minuti.