Jean-Claude Van Damme ùn eleva u numiru di Kylie Minogue

I Jean-Claude Van Damme, di 55 anni, era cusì cunfusu quandu ellu intesu a question di u so ex-amanti Kylie Minogue, chì avia interrompi a cunferenza di stampa è avia partiu da u passiu cù una bala.

Parlendu à l'aria

L'altru jornu, sempre famosu di i cudotti famosi Jean-Claude Van Damme, questu in Sydney, diventenu un participante in unu di i programmi di TV. In prima, u maestru di l'arti marziali, chì si fici a stella di assai militanti, parlava à i rapprisentanti di i mediare a facilità. In ogni casu, una quella indulgenza innuccenti, ovvi, u toccu per una vita ...

Emossu suspettia

Un ghjurnali di televisione australiana hà dumandatu à l'attore chì era oghji cumunicatu cù a so ex-sposa Kylie Minogue. In risposta, Jean-Claude hà dettu:

"Iè, mi piace à Kylie, I love everybody".

Handsome s'arrizzò da a so catedra, scacciava u so capicucenu è u micrufonu, si lamintò chì a stanza era assai calda è era sudatu. Dopu aghjunghjenu chì sta dumanna hè stuposa, in più, l'hà intesu da 25 anni è esse esse eseguitu da a sala, dicendu:

"Ciò l'infernu si passa cù l'Australia?"

L'artisti prisintonu à u bagnu, affinchendu l'audienzia in perplexità cumpletu.

Leghje ancu

Una Longa Novella

Hè parechji anni, Van Damme stessu ammettò chì era in amore cù Kylie Minogue, chì u scontru in 1994 nantu à u settore di "Street Fighter". Sicondu l'attore, ùn pudia micca uttene à cura di una "donna tremenda". Ghjè Jean-Claude ancu incapaci di scurdà u cantante di bocca parlante è di sicuru à sognu?

Jean-Claude Van Damme hè annunziata durante l'entrevista Sunrise: