Victoria Beckham hà ricivutu l'Ordine di l'Imperu Britannicu da e mani di u Prìncipe William

Aìastu era un triunfu per Victoria Beckham. U disignu hà ricivutu un premi speziale per u so 'cuntribuzione à u sviluppu di a moda è di carità in Buckingham Palace, chì hà da personalità da u Prince William.

Ricanoru onoratu

Dopu à a fine di a so carica di canti in Spice Girls, Victoria Beckham hà da decisu di pruvà a manu à qualcosa nova, diventendu un modista. L'Unique è stylish Posh regula presentanu regularmente colacciones lacónicas e raffinati chì sò populari cun i compradori, è ogni annu, sicondu i critichi, anu diventannu sempri interessanti.

L'ultime 10 anni, Victoria Beckham hè ingaghjata in u disignu

Inoltre, a mamma di i quattru figlioli s'accentu per fà i boni scrivėi, sia l'Ambassadoru di a Bona Voltazione di l'ONU in a lotta contru SIDS, è participà ancu attivamente in u travagliu di a Fundazione Elton John è patronizza l'urganizazione chì aiuta à i zitelli, Peta è Save the Children.

Victoria hè attività di carità

In i passi di u so maritu

U 19 d'aprile Vittoria, chì u 17 d'aprile celebrà u so 43 anni anniversariu, hà ricevutu un presente di grandi anniversariu, chì pò esse chjamatu royal. Nzinu cu u so maritu, ghjunghjenu à u Palazzu di Buckingham, induve si sarà suluzione ufficiale di l'Ordine di l'Imperiu Britannicu, li fù datu cù u Prince William.

U prìncipi William hà attribuitu Victoria Beckham cù l'Ordine di l'Imperiu Britannicu

Victoria, vistutu cù un vistitu nìvuru eleganti, brillava cù a felicità, è David Beckham in un vestitu tutale rigalu, chì decide di sustene a so moglia, ùn hà micca amutu u so orgogliu in ella.

Victoria Beckham

Victoria Beckham cù u so maritu

Ci hè cunsideratu chì l'atleta stessu hè ghjuntu un cavaleri di l'Ordine di Meritu in u football da u 2003.

David è Victoria Beckham à u Buckingham Palace in u 2003
Leghje ancu

In u so parolle, Beckham aghjuncò i monarchi per u so onore è a so famiglia per u so amori è u supportu, senza chì u so successu ùn saranu micca pussibule.

A famiglia Beckham