Attore Pierce Brosnan starring in una nova seria di television

Mentre chì versu a candidatura per u rolu di l'Agent 007 in a nova intrigues filmali sò in tissuti, unu di u più famosu James Bond, l'irlandese Pierce Brosnan, hè preparatu per rinvià à i screni blu dopu una longa pausa.

L'ultima volta hè filmata nantu à a TV in i 80, in u prughjettu di scrittore "Remington Stil".

U mo Brosnan invitò u canali famosu AMC per travaglià. I spettori probabilmente anu da cunnisciutu a so seria di TV "Walking Dead". I cinematografici volenu filmà l'adattazione di a rumanzu di u filippu di Philip Mayer u Figliolu.

Saga di un omu di affari da Texas

Sicondu i rivisioni di critichi littirarii, a novella "Fillu" hè un travagliu brillanti dedicatu à a vita di un grande clan di Texas. Storia di amuri, tragèdichi è traccia in u libru sò micca menu menu in a "Forsyte Saga".

Mentri hè cunnisciutu chì u Signore Brosnan hè offru u rolu di a capu di u clan - Eli McCullough. A so vita hè stata tragicamente - cum'è un zitellu, era rapitu da i vermi è hà vivi in ​​una tribù indiana. Duranti l'anni, i mètudi brutali di a criazione eranu assai utili à ellu in a so running affair.

Leghje ancu

Osservatori dice chì a film hè un grandore avvene: assai avventura, caratteri brillanti è u culu texanu permettà a serie per durà nantu à scrini assai più longu di una stagione.