Ashley Graham nantu à a bellezza di "size plus"

Tuttu i picciotti sò belli! Qualchissia piace miniatura hudyshki, è à qualchissia - signora cun forti formi. Ashley Graham hè solu una picaccia "appetizing", u primu mudellu di plus-size chì hè apparevutu nantu à a porta di Sports Illustrated.

Forme attraente è attrattiva

L'Americana hà scupertu sicreti di u bon di l'umore, a salute è, sicuru, i figuri. Ashley hè assai piacè chì era invitatu à sparà nantu à a tappa di una rivista famosa, hà inspiratu è alzate u spiritu di assai ghjente è donne. U mudellu hà sternatu chì ùn hè micca cunsideratu un "plus size", perchè pare à u più sano di quelli parechji muddi. Graham visita regularmenti u gimnastu, ancu s'ellu ùn piace micca, hè occupatu di u pughjilatu per mantene i so musculi in u tonu, ma, à u stessu tempu, ùn hè rinfuzzatu à i so dolci prediletti. A biddizza bellissima ùn amiche micca u fattu chì anu più pisu è ancu cellulite. I curvelli belli, dici, sò per i zitelli cun qualsiasi tipa di figura, hè ghjuntu di vedà è sguardate.

Leghje ancu

A sustegnu è a motivazione per parechje donne

Ashley voli attruisce a so entrevista candid in altre donna cù una figura imperfetta chì sò bella è ùn deve esse vrigugnà di elli. In a casella di munita, Graham hà digià assai filmi per i cullezzione di mutanni è un videoclip, chì hà digià acquistatu un milione di vista. U stessu mudellu ùn ferma micca quì: in fronte di l'aspetta per a tappa di numerosi magazines è ancu u so showu propiu chì serà utile à parechji diticuli.