Kate Middleton è Prince William si move à a residenza reale in Londra

U ducale è a duchessa di Cambridge si sò preparati per trasfirighji à Kensington Palace, a residenza reale ufficiale. Hè testa cursu hè duvuta per dui motivi serii: a eliminazione graduali di i putenzi da Elisabetta II è u Prìncipi Filippu, Duca d'Edimburgu, è l'aumentu di funzioni monarchi da u Prince William è a so moglia Keith Middleton.

U duca è a duchessa di Cambridge si sò preparati per trasfirighja à u palazzu

Sicondu insiders, u prìncipu accusò accusi cun l'accusazioni di l'offerta da Elisabetta II nantu à a muderna è avete cunnuscenu a rispunsabilità di u so statu statale. In u 2016, William è Kate fici una quantità di viaghji di travagliu, è ancu esse freti in l'avvenimenti beni ufficiale in u Regnu Unitu.

U prìncipi William è Kate Middleton incù i zitelli anu arrivatu à una visita ufficiale à Canada

A preparazione in u Palazzu di Kensington hè in tuttu un swing!

U tabloid u Telegrafu hà infurmatu nantu à a mossa, citannu funti ufficiale in u palazzu. In u casteddu, cambiassi per una grande famiglia sò stati preparati, è l'appillazioni dispostu di ducumenta per u Prince George per uniscinu à l'uspitariu di Londra in Londra, induve u so babbu è Uncle Harry sò furmatu.

A Residenza Rumana in Londra
Leghje ancu

Ricurdate, u Prince William cù a so famiglia viaghja in una tranquillità è modesta Amner Hall, situatu vicinu à Norfolk. U regnu reale di Lisabetta II, in l'occasion di u nascita di George, era casa di una famiglia ghjovira à u 2013.

Kensington Palace