"E persone in u biancu" tornerà nantu à a big screen

U prolificu è incridibile Steven Spielberg continuarà à trattà cù a franchise successiva "Men in Black". Note chì u direttore hè u pruduttore di i primi trè parte di a storia di a polizia sputica. Ellu disse chì a nova filmu ùn serà micca una cronulogica continuazione di l'ultima "People in Black-3", chì hè statu presentata à u publicu in u 2012. Sicondu l'idea di u cinematograficu, stavamu a spin-off di stampa. Serà una film nantu à l'avvenimenti chì puderia esse "ramu" da a storia principale.

Kay, ma micca quellu

Per i fanni di l'agentisti di comicu d'aventura chjamati Jay and Kay, ùn avemu micca una bona nova. Sfurtunatamente, sti caratteri sò improbablamentari amuse l'audience in una nova parte di l'epica film.

I pianu di l'autori putevanu crià incù ieddi novi, nè no interessanti più interessanti chì piglianu novi sfidi per risolve i difficult tasks di a diplomazia galattica.

In a so intervista, Steven Spielberg hà scrittu cumu pudia acquistà Will Smith in u so prughjettu. Ci hè chì u cuntimpruveru più ovvi per u rolu di Jay era l'attore Chris O'Donnell. Ma u direttore di a prima parte di "Men in Black" ùn l'hà micca vistu in questu rolu. Barry Sonnefield, è era ellu, lentamente "prugatu" Ou'Donnell, cunvince chì a film seria ... un fallimentu! Sicuru, l'attore ùn hà micca vulutu participà à un tali prughjettu è l'abbandunà ellu stessu. Eccu in u so postu è era invitatu da Will Smith.

Leghje ancu

In modu, a casta di a nova parte di a franchizia hè ancu un misteru.