In u corpu di Carrie Fisher, truvò trazzi di droga

A súbita morti di Carrie Fisher, di 60 anni, a bordo di u avvocatu in dicembre l'annu passatu hè stata imprevisu è hà causatu assai suspetti sbagliati, chì, com'è esaminatu, eranu justificati. In u corpu di l'attrice hè statu truvatu un cóctelu d'heroïna, cocaine, metadona, estasi, alcool.

Bad health

A vigilia di l'infurmazioni ghjuridichi pubblicati i risultati di u distrittu coroner di Los Angeles, chì hà fattu una autopsia di u corpu di Carrie Fisher, quì à a causa di a morte di a littiraria Princess Leia da a "Star Wars". Hè stata chì Fisher hà mortu di spuntanea di firmà di respira indurizeghja u so sonnu è rende "parechji ragghiuni ragiuni".

L'attrice americana Carrie Fisher

L'attrìccia suffrevau da a caccia atherosclerotic disease, chì accuminzò un attachecciu di a sema prima di a so morte, è u disordine bipolari. Per guardà a malatia mentale incurable sottu u cuntrollu, Carrie sempre bevira l'antidipresenti, chì ùn pò micca influenze nè à u travagliu di altri organi.

In modu, i parenti dopu à a cremazioni simbulicamenti pusiteghjani a caghisa di Fisher in una urna in a forma di una càtesule antidepressant.

Carrie Fisher cum'è a Principessa Leah in u fantastu movie Star Wars

Dependenza di droghe

Pathologi truvaru in u corpu di l'attrìccia traccia di diversi droghe chì spiecanu un certu prughjettu incertu chì pruvucò u sindromu di l'astinenza in Carrie.

A cuncentrazione di cocaine in u corpu di Fisher di chì hà avutu l'usu da 72 ori (3 ghjorni) prima di volare à Los Angeles da Londra, chì era fatale per ella, com'è indicatu in l'rapportu toxicologicu. In u so sangue sò eranu heroini, ecstasy, metadon e alcol.

Leghje ancu

Ricurdamu, a morti di Carrie era accumpagnata da una tragédie. A so mamma l'attrice Debbie Reynolds ùn pudia micca surviglià a perdita è mortu u ghjornu dopu a morte di a so figliola.

Fisher cù a so mamma Debbie Reynolds è a figliola Billy Lourdes