Irina Sheik presenta bonitas sorpresi à i fanali di Natale

Unu di i mudelli più populari di a mudernità, Irina Sheik di 30 anni decide di presentà i so fanali cù parechji rigali di Natale in una volta. U primu, in Internet avà era infurmazione chì in u ghjennaghjulu pareva nantu à dui tappe di Vogue, u secondatu, l'avanzati anu bisognu di visità à Irina vede una figura di cumu a stata di podu celebra u Natale.

Irina Sheik celebra u Natale

Fans cuminciaru à dubbità l'originalità di l'imaghjini di Shake

Dicenu chì e donne, anche si sò mudelli famosi, quand'elli amparanu di a gravidenza, frenanu i so travagliu è cumincianu a preparazione di a maternità, ma hè impossitu parlà di Irina. Questu prova di sta affirmazione annantu à Internet hà avutu l'oghje sùbitu 2 copre di u Vogue di ghjinnaghju. À l'Irina appressivatu in sexy images. U primu consistia di un bellu vistitu di colore multicolore da a marca Hope Resort, chì era cusitu assai pocu cummentu: i spalle spaghetti framed a ruffle, è un swimsuit era attaccatu à u collu. A siconda imagina era più simplice, ma ùn hè micca menu sexy. In a tappa di stu subjecte Shake apareceu in mutandine nera è un mutandine strisu strisu Miu Miu, chì pò esse presitu per un cima. Hè sta copia di Vogue chì hà causatu dubbienu trà l'amatori, perchè Irina, cum'è sapete, hè issa incisa, è in a stampa amparò a premsa ideale, è in generale, una figura assai slit.

Irina Sheik nantu à a tappa di l'emissione di ghjennaghju di Vogue Brazil

U rapprisentativu di a publicazione hà dettu di tutti quì in u so locu è hà dettu nantu à l'imaghjini cum'è questu:

"A photo session hè stata eventuali parechji mesi fa. Allora l'Irina hà vistu cum'è u ritrattu. Ùn hè statu retouching nant'à a stampa.
Leghje ancu

Shake hà sappiutu cù i fanciuti di imaghjini di e pasticceria

U travagliu hè u travagliu, ma u Natale hè ghjornu chì quandu a ghjente passate assai tempu in a tavula cù e so famiglie. Circa à quale hà invintatu Irina i so invitati, u mudellu hà decisu à dì à i suscriptori in Instagram. In a so pàgina Sheik hà dispostu un pocu di ritratti di dilizzioni. Parechji furtezzi, videndu cù elli, eranu cuntenti, perchè u nomu di i pasticci ùn hè micca simpliciamente a lingua, cum'è criatori. Sutta i ritratti, Irina hà fattu a signe:

"Merry Christmas per tutti! Pamper yourself beautiful! ".