Caps - Fall 2013

Cum'è un zitellu, chì abbandunà a casa, aghjustò da secremente è hà scurttu u caprettu per vedà anziana è più moda, cum'è no ci paria. Ma quandu'hè avemu immobiliatu, in u nostru arsenale ci sò parechji tipi di capelli per ogni occasione è avemu a purtassi. Dopu tuttu, hè questu accessori chì face a moda modesta, individuali è originale. Cunsigliate quelli chì chiavi di capelli oghje l'invierno 2013, prupone noi marca famosa.

Chipiu, cascheta 2013

Chè vistianu chjamati chijenti sò prisentanu da parechji stili: retro, grunge è casual. Victoria Beckham dimostra un attellu stylicu simili à u capu di un gnome. Karen Walker, Sister by Sibling è Kate Spade, prisentatu in i so culuriti, incù ghiavelli bianchi cù grandi pompi. In li novi filieri Tommy Hilfiger, Paule Ka è DKNY puderete truvà alive in u grunge style.

Hoods de puntata sò un hibridu di una sciarpa è capelli, chì diventeranu un hit di a stagione pronta. Una nova tendenza si trova in Vivienne Westwood Red Label, Anna Sui è Iceberg.

Ugo castagnà di vaghjimu di moda

A cultura di l'est designatori inspirati à creà un cap-blocus stylish, stu mudellu aghjunghjera un misteru à l'imaghjini. L'accessori orientali originali sò prisentati in e cullezzione di Tracy Reese, Tsumori Chisato è Manish Arora.

In a tendenza, casciuni asimmetrichi è capretti, chì sò rapprisentati da a famosa donna Donna Karan. Ma u caprettu hè l'appiccicatu più famosu per i mesi friquenti. Oghje chì parevanu cute è exquisite, anche si eranu cunsiderati prublemi di accessu maschili. Fighjani u fugliale femminili in i cullezzione di Chanel.

U tappi retro ponenu o capelli di moda. Ricurdativi di i vechi di Hollywood, l'istitutu di Michael Jackson o i casciuni di caccia.

Cù l'aiutu di u vaghjimu d'ochju è l'oghje 2013 voi ùn serebbe micca solu sensu è cálido, ma ancu listessa manera è modesta!