Prugna gialla "Miele"

Per esse precisamente, questa sorte di prugna hè chjamata "Meli Bianchi". L'aggittivu "u giallu" hè fermu attaccatu à u nome di sta varietà per u fattu chì a tela di u fruttu è a so carne anu un corru amarru pronunzianu. E perchè sti prugnoli sò chjamati meli, è ùn deve micca bisognu di spiega. Se avete pruvatu questu frutti fragulati, sapete chì ùn hè micca chì l'associazione cù u melatu, u so gustu ùn provoca micca. Ma ùn sò micca imbiancanti, perchè ci hè una sourzza piacevule chì sfumata dulcezza di meli. U prugnu giallu mussu hè una variità creata in Ucraina. A so dedicazione aghjustà una manu à L.I. Taranenko, un scientist chì travaglia in a raging di Donetsk di l'Istitutu di l'Horturugia di l'Acadèmia Ucraniana di Scienze agraria.

Variété description

A scelta di u meli di zucchero cuminciassi cù u fattu chì este arbre hè una pianta alta. Se si stalla postu in un locu adattatu, pò creci à cinquanta metri d'altura. Ma l'arbre ùn hè micca una corona grossa massa. Questu hè dovutu à u fattu chì u numaru di rami di un arbre di questa varietà hè abbastanza chjuca si paragunatu cù i prugne d'altri variità.

A prune di sta varietà fiorita prima di u restu. Questu hè dovutu à u fattu chì u scudu "U mischju biancu" - si fede oghje, per esse, nè u prucessu di a polinizazione, nè a furmazione di inflorescenza è di frutti ùn hè micca pussibule si ùn ci hè micca un poleni da altri pratiche. U poliniziu per "Arbusti bianchi" si pò esse qualunque pianta di sta spezia chì fiere in u listessu periodu. Spessu u rollu di i polinizatori hè ghjucatu da i prugnevuli di i variità "Hungarian Horseback Donetska", "Renoclod di Karlishev" o "Hungarian Early".

U sceltu "Meli bianchi" si riferisce à altu rendiment. Inoltre, issi arbuli pòtanu tollerà a siccità è a sicura, per puderà cultivà e so variità di prugnoli gialli in quasi ogni regione. Un altra venta di sta varietà hè a so pretensione in cura. Anchi si u "Meli bianchi" hè cultivatu in a regione septentrionale, i so frutti sò stati maiò, senza perde a so qualità gustativi, per quale averanu.

U prune in piuma "Meli bianchi" crescenu assai grande. Una frutta pò pende da 40 à 50 grammi. Prima sò una forma ronda regulare, a so buccia hè una densità alta, chì permette di trasportu trasportu senza danni à a vendita. A pelle hè gialla, ci hè un cantu di cera bianca. A pulpa hè succosa, gialla, densu, hà un gustu di meli di luce è arumu, cù noti di sourness. U stessu hè micca stata siparata. Esperti chì avè valutà u gustu di frutti, dopu a pruduzioni, pusendu fioru "Meli bianchi" 4.5 punti da 5 possu.

Avvanzi è disadvanessaggi di a varietà

Cum'è l'anu dettu, i frutti di sta variità di prugna varieghja prima tempu. Spessu in l'ultimi ghjorni di lugliu, di cumincià a cugliera. Piglionu i frutti di a varietà "Misura Bianco", principarmenti per u cunsumu in l'alimentariu frescu. In ogni casu, sò ancu adattati per a prisirvazioni per a pezzu densu. Cunfitturi, cumposti, marmellata da u mulinu u zuccadori u sangue hè stata ottinalizata. Pudete ancu aduprà per fassi pastistici.

Se parlemu di e difetti di questa varietà, oghje ghjurnale hà scupertu solu unu. È cunsiste in u fattu chì l'arbuli crescenu altura, chì significa chì ci saranu assai posti in u giardinu. Se u grandu di u vostru situ permette di pone parechji àrburi di a varietà "Meli bianchi" senza preghjudiziu à l'altri pratiche, cunfortu acquistà muderni. U gustu di sti frutti fragulati hè cusì bè chì ùn ùn si dispensa micca.