Catherine Deneuve è altri attivisti cundannati l'onda di l'odi dirigita à l'omi

Una lettera cullettiva aperta di cuntenutu imprezzariu hè stata annunitjata in u ghjurnale Le Monde. Hè stata compilatu è firmata da non ndividuali indifferenti e donne europei, cumpresa l'attrice Catherine Deneuve è Ingrid Caven, scrittore Catherine Mille. In tuttu - un centu di famosi famosi deciseru d'esprendre a so opinione, chì hè assai diffirenti di l'opinioni di a maiò parte di u sessu fair.

U messagiu hè chì e donne anu deverà ricumentà a so attitudina per a cumbattimentu di a viulenza sessuale. L'autori di a lettera crèdenu chì u prublema di a viulenza sessuale, l'abusu di l'omini per u so postu in u serviziu, è u trattamentu inleculu di e donne sò in a realità muderna è l'scandalu chì circundava à Harvey Weinstein hè una cunfirmazione diretta di questu.

In casu, una furia di lotta cù assetu sessuale hè più piacevuli cum'è una vista puritana di e cose è limita seriamente a libertà sessuale.

Un centu famosa donna bricau chì "l'affettu feverish d'enviari porcu à u macellaiu" ùn hà micca ghjucatu à e mani di e donne. A pressa publica purgà l'omi di dimissione per i so sbagli. Ùn si pò micca toccu toccu u ghjinochju di a donna chì anu piace, pruvate di basgià una donna o parlanu solu nantu à temi privati ​​duranti u lunchu à u travagliu.

Modu alternativu

Hè bisognu di ricunnosce chì Catherine Deneuve hè micca a prima volta contru una tali attenza negativa negativa à Harvey Weinstein. L'ultima averia, hà cunnuzata l'azzione # balancetonporc ("Fede u so porcu"), chì travagliò cù e rete soziale.

Leghje ancu

A lettere, chì e visti curaghjani publicati, avianu causatu una tempesta d'indignazione nantu à Internet, ma ci sò quelli chì sustenevanu a pusizione di Deneuve è i so parenti.