Museu Al Ain


Quelli turisti chì visitanu l' UAE ùn solu per i prudutti di e vacanze di spiaggia, ma ancu interessatu in a storia di u paese, vale à visità u museu di l'Ain (ancu pronunzia "Al Ain"). Hè u museu più anticu, no solu in l'Emirati, ma ancu in tutta a penisula Persia. U Museo Naziunale hè situatu nantu à u territoriu di l' Oasi di Al Ain , in l'anticu forte di Al Jahili; u so esposizione contà a storia è i tradizioni di u populu di l'Emiratu di Abu Dhabi .

Un pocu di storia

L'idea di creà u museu era di u ghjocu Abu Dhabi è u presidente di u UAE, Zaid ibn Sultan al-Nahyan, chì hà cura a preservazione di e tradizione culturale di u paese è u so patrimoniu storicu. U museu hè stata fundata in u 1969 è hè stata abitata in 1970, hè stata locatu in u palazzu di u Sheikh. In u 1971, "si move" à un novu locu, induve still works. A l'apertura di u museu ci era un rappresentativu di u presidente in a regione orientali, u so Altezza Sheikh Takhnun bin Mohammed Al Nahyan.

Esposizione di u museu

U forte forte, custruitu in u 1910 da u figliolu di Sheik Zayed the First, meritava l'attenzione. U museu cuntene 3 esposizione:

  1. Archeologicu. Stu dipartimentu conta a storia di i cumerzii nantu à u territoriu di i UAE - iniziu da a Era di Pedra è finisci cù u tempu di u nascita di l'Islam. Eccu avere vistate i pignotti Mesopotami, quale l'età di più di 5 mila anni (sò stati trovati in i tombi scumparsi in Jebel Hafeet), assai artighjani di u Bronzu, l'exquisite ghjuvedi truvata in u tumulu in l' area di Al-Kattar è assai altri. altru
  2. Ethnographic. In questa sezzioni pudete appruntà à i costi è a cultura di i populi chì campanu in l'UAE, apprendre à u sviluppu di l'agricultura, i medicina è di u sport in u paese, è, sicuru, l'arti tradiziunali. Unu di e rùbbriche, per esempiu, hè dedicatu à a falzuni, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a cultura di l'Emiratu, è cuntinua ancu di ghjucà ancu. Quì pudete vede parechji ritratti di Al Ain è e regioni circunvicini è capisce cusì cumu l'emiru hà sviluppatu in l'ultimi decennii.
  3. "Regali". In l'ultima seccia pudete vede u regiu mandatu à i Ghjareshi di l'UAE da i capi di altre stati. Unu di i rigali più notevuli hè a moonstone trasfiruta versu l'Arabi Uniti da a NASA.

Cumu visità u museu?

Pudete vede quì per urdinendu una sughjura approprita. Inoltre, u museu pò vietà indipindente. Pudete truvà à Al Ain da l'Abu Dhabi (buses abandone l'estazione di l'autobus una sola ora, u tempu di viaghju hè 2 ori) è di Dubai (da l'estazione di buse Gubeyba situata in u distrittu Bar Dubai , u tempu di viaghju hè circa 1,5 ore ).

U museu travaglia allora, solu i luni. U vintisgi apre u 15:00, u restu di i ghjorni travaglini a 9:00, è u pezzu à 17:00. U prezzu di un bigliettu in un equivalente di dòricu: un adultu - circa $ 0.8, un zitellu - circa $ 0.3.