Siniyya


L'isula di Siniyya si trova 1 km est di a cità di Umm al-Quwain . A durata di l'isula hè di circa 8 km, è a so largu larga 4 km. Siniyya hè di grande significatu storicu, siccomu a ghjente hà pensatu quì 2000 anni fà, è solu assai anni dopu si vultonu à Umm al-Quwain.

Riserva Naturale Al Siniyya

Per i turisti, Siniyya hè una riserva naturali nantu à l'isula di u listu nome. Quì crescia l'Arbulu Gafa, l'arbureti di mangiru è e diverse pratiche esotico. In questu parc naturalu parechji sfarenti pani è animali, cum'è a catena, l'agunia, eaghi, cormoranti. A pupulazione di u cormorant Socotra comprende circa 15 mil individuais, chì face a culunia di sti pani u terzu più grande di u mondu. Cormorant Socotra abitava solu in u Golfu Persicu, in a costa sud-est di a Peninsula Arica. Ùn solu nantu à a terra, ma ancu in acqua, hè una gran varietà di a vita di l'animali è a pianta. Ci hè una tortulini verdi, u tibiu di rinu è l'ostricultura. A cosa più maraviglia hè chì u vechju viva in u territoriu di a riserva.

Situ archiulogicu

In u risultatu di scavi archeologi, eranu scuperti remainingu di e antichi cità di Ad-Dur è Tel-Abrak. Ci eranu found torres, tombi, ruins. Segnenu l'artifacti, pò assicurà chì e cità eranu fundati annantu à 2000 anni fà. Ci hè dui torrette nantu à l'isula:

In Sinii truvà circles di peddi situatu nantu à a costa ovestore di l'isula. Ogni annu hè un diametru di 1 a 2 m è hè stata di mare. I scientisti suggendu chì i circles sò stati utilizati com'è furne per a cucina.

À u riviu livanti sò u restu di l'abitazioni. Ci eranu truvati certi pezzi, in u quali, probabbilmente, pezza salite, è di ceramica glazée.

Cumu ghjunghje?

Puderete à l'isula di Siniyya hè pussibile solu durante a scursioni , chì hè assai populari di i clientni di Dubai . Da Umm al-Quwain voce di barche cù gruppi è guida. Pudete piglià una scursioni per l'isula in ogni locu turisticu di alcuna cità.