Museo Nazionale di Oman


A capitale d' Oman , a citadella di Muscat , ùn hè micca in vanu chjamatu u tesoru culturale di u paese. Dopu tuttu, ci hè un gran numaru d' attrazioni chì dicenu di a storia, di a cultura è di a vita di l'omi.

A capitale d' Oman , a citadella di Muscat , ùn hè micca in vanu chjamatu u tesoru culturale di u paese. Dopu tuttu, ci hè un gran numaru d' attrazioni chì dicenu di a storia, di a cultura è di a vita di l'omi. Unu di elli hè u Museu Nazionale d'Oman, situatu vicinu à a Libreria islàmica. Quì sò culligati l'exposition interessante cù dedicate à i diversi epichi di l'esistenza di u paese.

Storia di u Museo Nazionale di Oman

L'istituzione, chì nowhi oghji una cullizzioni di artifacti storicamenti è religiosi significativu di u paese, hè stata apertera per i visitori in u 30 di giarrolu 2016. In lituralmenti immediatamenti, u museu Naziunale divintò a principal istituzione culturale d'Oman. Eccu migliurà relii in relazione cù i primi tempus in a storia di u paese è a mudernità.

U museu Naziunali di Oman hè statu creatu per trasfiriri di generazioni à generazione i sapè fà è cunniscenza, innovazioni è altre oportunità per l'espressioni. L'istituzione hè assicutatu da u Patronu di Patronati, chì includenu membri di u guvernu di u paese, cum'è questi culturale famosi.

Struttura di u Museo Nazionale di Oman

In una zona di più di 13.000 metri quadrati. Capisce 43 stanzi cù 5466 exhibitu, à u centru di furmazione mudernu, i parcorsi è u cinema. In l'intervallii trà scursioni nantu à elli, i visitanti pudete rilassate in una cafe o partenu à a buttrega di regali.

U Museo Nazionale d'Oman hè a prima istituzione culturale in l'Oriente Medio, in u quandu u braille per u visitatore viscuore hè integrata. I relìculi storichi è relicii sò colpi in galerie per exhibimenti permanente. Circa 400 metri quadri. Unità di u Museo Nazionale d'Oman sò riservate per esibizioni tempuranee.

Scultura di u Museo Nazionale di Oman

I Gallerie principali è permanenti di l'istituzione culturali è educativi sò:

In u Museo Nazionale d'Oman vi pudete apre studià u difficultà di a surviglianza di a pupulazione lucale in i cundizzioni di a scarsizza di acqua è i dicichi di u desertu. Per via di u situ strategicu impurtante, u sultanatu era spessu invadinatu da i invasori. In u museu pudete acquistà cù l'equipaghjamentu chì i residenti lucali utilizati à ripèttanu l'attaccu avianu. Eccu avete verificate ciò ch'elli avianu l'armi otomani sò stati purtati da l'assi è i dagger à i pistoni è i cannone muderni.

A relicità più preziosa di u Museo Nazionale d'Oman hè l'lettere di u Profeta Mahometimu, per ellu chì a so didazione diventa in u paese. Per a dimustrazione di e armi antichi, ghjuvelli, manuscritti è altri artefate, tecnologichi di mostra muderna sò stati. Questu permetterà u visitore per capiscinu megliu è apprezzà i valori culturali di Oman.

U Museo Nazionale d'Oman hà un centru di furmazione, chì a so funzione hè di educà, sensibilizà u publicu nantu à u patrimoniu culturale di u paese è incuraghjene i visitori chì vulianu acquistà cù a storia di u Sultanatu.

Cumu à u Museo Nazionale di Oman?

U situ cultural situatu in u nordu di u Nordu di Muscat , circa 650 metri da a costa di u Golfu di Oman. Da u centru di a capitale di Oman à u Museu Naziunale pò esse acquistatu in autobus o taxi à a strada número 1. In u 60-100 m da quì ci sò stoppinu di autobus Museo Nazionale è Palazzu di Scienze, chì pò esse acquistatu in autobus №04.