Pruvisione coprològica

Una scuperta coprologica o coprogramu hè un studiu di laboratori di stufa umana per u scopu di diagnosticà u travagliu di l'organi, primarmenti u trattu digestivu.

Analisi coprologicu aiuta à evaluà:

Cumu dà un prucessu per un scatologicu?

U materiali per l'analisi hè riaccitatu da a persona stessu, è per i risultati solu per esse precisi quantu pussibuli, hè necessariu seguità certu regule:

  1. Una mostra di fugliale hè stata trovata cun defecazione naturale. Ùn aduprate micca l'enemåna (almenu dui ghjorni prima di piglià u materiale) è piglianu l' laparazioni (almenu trè ghjorni).
  2. Prima di piglià a prova (2-3 ghjorni) hè cunsigliatu di ricusà di piglià medicazione chì pò influenzallu a cumpusizioni di e feme. Queste droghe includenu carbugale attivatu (pò influenzallu u culore di u fugliale), preparazioni di bismuto, pilurdaricina, qualsiasi suppositori rectal.
  3. Ci hè cunsigliu di observà una dieta per parechji ghjorni, per limità l'usu di i prudutti chì anu laxativu o di curretti, chì ponu causà a furmazione di gasu incruciate o in u culore di u fugli.
  4. A ricumpensa di prucessi per l'eseczioni coprològica hè chjaru cumu esse realizatu immediatamenti prima di passà a mostra à u laboratoriu. U tempu di pocu passava dopu a difecazione, più preciosa i risultati sò. Hè ricivutu chì micca più di 6 ore passanu da u mumentu di u prucedimentu fin'à quandu reachi à u laboratoriu, cum'è a cumpunimentu microbiologicu pò cambià, è questu quì anu influitu à i risultati.
  5. U cullettiu cumprati prima di mette in u laboratoriu deve esse postu in un pezzu di plastica o vetru, cuntaineru fermu chjusu. A almacenazione in u frettu hè permessu.

Decoding of research coprological

In un analisi coprològicu di una fugliale hè stesu a so ricerca in diversi direzzione:

  1. Pruvenza macroscòpica. Incluye a valutazione di u culore, a cunsistenza, l'odore, a presenza di u muccu, u restu di l'alimentariu senza digerita, l'helmintu o i so ova. In una persona sana, l'excremento deve sò da u pilu-giallu à u marrone-fosse (per via di i mercati di furmazioni bile), cuntenenu una certa cantidad d'umidità, ùn anu cuntatu mucus, sangue, pus è parassiti, è hannu un certu olfattu. A prisenza di l'aruru putrefattivu, imprevisu da u ritmu di l'inkluzioni, a densità eccessiva o sparsity di taburete indica una vuluntà.
  2. Ricerca scientifica. Pruvene ancu a reazione à u pH, a sangue latente, a prisenza di i pigmenti biliativi è e prute. In una persona sana, a retazione di pH hè neutrali o ligeramente alkalina (6.8-7.6), a bilirubina hè assenti (ùn hè solu un pruduttu di a so disintigrazzioni di sterichili), è ùn deveranu micca sangue è e proteini solubbili.
  3. Microscòpichi. Fighjemu u restu di l'alimentariu digerita, a prisenza o l'absenza di u tessulu musculinu è cunghjuntivu, u cuntenutu di grassu è fatty acids, starch, microflora, epiteliu, leucocytes, eosinophils. Una persona sana in stace ùn mancanu di grassu è à grassu, u tessuti muscularii è cunghjuntivi, fècula. Hè cuntenenti chjucchi bianchi di u sangue, una piccula quantità di salti d'acidità grassusa (savoni) è un altru quantità di fibra di vegetale.

A devenza di l'indici normali ponu indicà i prucessi infjammatori è a disruption di i glànduli endocrini.