Kendall Jenner addivintò l'heroina di u prublema di Vogue

A popularità di u 20 anni Kendall Jenner hà sempri criscenu quì tutti i ghjorni! Un rapprisentativu di a famiglia stella di famiglia Kardashian-Jenner opens shows di famigliali di moda, decora pagine di glossa, hè eliminata in a publicità di marchi, guadagnani milioni. Fiddinu tributu à u successu di u ghjovanu modellu, l'editore di Vogue americanu Anna Wintour hà decisu d'alliberà una reta maghjina dedicata solu à Kendall.

"U Kendall Effect: 64 Million Subscribers è più"

Era questu titularu chì hè statu quì nantu à a tappa di u libru addoppiale April da Vogue, chì consistia di 52 pagine, nantu à quale Jenner palesa.

U mudellu hà rispondenu à e quistioni chì preoccupava i so cumpagnie, i pianu cumuni per u futuru è secreti. Prughjetti à u travagliu cù famosi famosi famosi è disinfettori.

Leghje ancu

A più promettante

L'autori di u ritrattu pè a stanza cù Kendall diventonu u guru Mario-Testino è Theo Wenner. I lettori sò aspittendu assai e spettacularii ritratti di a zitella è micca stori menos fascinanti di a so vita.

Young Jenner ùn restria micca eterni chì l'omplia, è i sparte cù i seguitori. Idda scrivia sopratuttu successu è aghjunghje chì era pronta à rivolve in làcrime di felicità.

I subscrittivi chì anu cunzidutu chì Kendall hè a donna più appacibile è bella da una famiglia di realtà cunfondata, hà purtatu cù cumpimentsi è sò pronti à scumpari l'ughjettu speziale off the counter.