Classica "Medovik" - ricetta

S'ellu vene à ricchezzi tradiziunali com'è "Medovik", allura i limiti di u cuncettu di i classichi pò esse fermu sfucatu. Un pastellu simplice di u melone hà amparatu à accumpagnà e donne in casa di u mondu, chì cumpurtavenu più a ricerca per una ricetta autentica. Avemu recunsciutu parechji variazzioni più populari di "Medovik", chì pò esse cunsideratu classic.

Cake "Medovik": una ricetta classic

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Cuminciamu cù a preparazione di u cunfettu. In a cuntera, mette u melaghju, aghjunghje u zuccaru è a mantra. Quandu a massa si fate ughjettu è i cristalli di zuccaru dissozià, a mezcla pò esse sguassata da u focu è, cun un muvimentu veloce è constante, aghjunghje ose. Oghje deve esse aghjustatu unu à un certu tempu per ùn avè u coddu oghje in fine. Ora hè u giru di soda è farina, aghjunghje l'ingredienti secchi è mischjà una pasta spura è micca peghjagina.

Divide a pasta in 8 particelli ugnunu è rintelu d'elli in un cìrculu cun un grossu di circa 4 mm. Per fà u circhulu ideale, utilisate un cuteddu per fraccionari l'excezione di a massa di i canteri, affissante un pianu nantu à a caghjula. Trasfirià a "frittella" nantu à una foglia di pergamena è fremisce à 180 ° C durante 4-5 minuti, finu à chì e culme blush. Ancu agisce cun ogni pastiche sussegwenti. Scraps sò ancu furnuti è strufinati in una crumb - anu da andà in u decoru.

Avà hè u turnu di a crema. A ricetta classica per "Medovika" hè priparata cù crema agria, è dunqua di piglià un litru di crema agria è fate in un coltu prufunditu è ​​aghjunghje cù u zuccherinu in po. Fat cream to beat until the formation of peaks stables, agghiuncialli à a crema agria, stir.

Pigliemu tutti i pasticci di u nostru "Medovik" classico cù a crema agria, è cundiscenu ancu cù un pastellu da l'esternu. Scuzzulà a "Medovik" cù migghiori è fate mette in acqua in a frigorifera per a notte.

"Medovik" - una ricetta classica cù u latte cunghjettu è nucelli

Questa ricetta hè una mudificazione di u cake classic di "Medovik", chì hà perfettu à l'arvulu. Da u prelinu, hè distinatu da a prisenza di u latinu cunclusu in a cumpusizioni è a castagna, aghjustendu una varietà di textu.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Prima di preparà "Medovik" secondu a ricetta classica, puderà purtà a temperatura di u fornu à 160 ° C. Dopu, pudete aduprà a preparazione di a pasta. Meli u ziuellu, u zùccheru, a mantra è a soda in una salte pan nantu à u focu. Utti chì a mungula funna completamente, è scumpressate da u focu è sbandite u ova à questu continuamente. Aghjunghjite a farina in a pasta è fate a mezua prima finu à una forma massiva homogeneia. In casu di necessariu, pudete pour a farina di a pasta in casu ch'e stinci à i vostri mani.

Divide a pasta in porzi, u grandu di e questu hè determinatu da u nùmeru di capi desitati, Allora scappa ogni chjappu in a "pancake", trimulente, foglie un paru di minuti finu à scalzar è lasciate per friddà da cumpletta.

Mentre i taglioli fènduli, avemu un tempu per preparà a crema agria cù u latinu cunclusu. Chì simplici sèmplice: a crema agria hè batata cù u latinu cun u condensatu cù un mezcladoru è un terzu di i casci in terra sò aghjuntu à a crema. Lubricate a crema chì risurtaghja cù ogni torta, è i restu sò distribuziati à i lati è à u cima di u pastiche. Spruce u cake classic di "Medovik" cù e tannaccii restu è lascià a mansa in a frigorificà durante almenu 4 ore, ma idealmentu à 8-10 ore, u pane tornerà assai nera è si funnera in bocca.