Torta "Capanna monastica" cù cirasa

U cuncepimentu "Capanna monastica" cù una cirasa avarà una decora perfetta u vostru solu micca a tabella di u ghjornu, ma ancu una festa di cena. Una mezza gustu vi ricerete sempre di una casa cusciita, una famiglia simplicissima è una zitella senza sapè.

Cake "Capanna monastica" cù ciliegie è u latte cunghjistu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a crema:

Per asprazione:

Preparazione

Avà digià per coglie un pastele "Capanna Monastica" cù una cirasa. Allora, aghjunse i boli in un colander è si aghjeranu un pezzu per stazzili tutti i zuccadori. Siftemu a farina in un tavulu separatu. A margarina fresca hè tagliata, cunghjunghjendu cù a farina è moltu finu à miglii formani. In a massa risurrizzione chì aghjunghje a crema agria è fugliate una munziedda omoogenee, chì ùn manca à e mani. Scopre u catuu è mandi à u frigorificu durante 30 minuti. Dopu quì, dividinu a massa nantu à 15 parti parigghi, quellu chì hè straccatatu prima cù salsiccia, è da esse ghjustu cù un rectangulu. Per ogni pezzu, pusau un cirasa, sbrizza cù u zuccheru. Allora accettate cù cura è splash the edges, formant un tubu. Trasferisce i "logs" à a rachetata di furmagliu cunsigliata, mette in u forno è aghjunghjite durante 30 minuti.

E sta volta avemu fattu oliu crema . Per fà questu, combina a mantova abballada cù u lignu condensatu ebbu è mischjà a massa à u splendore. Avà piglià un pianu chjappa, diffuse e 5 tubi nantu à quì, coguanu cù crema, pusendu 4 tubi più in cima - crema è cusì. Quandu tutti i tubi sò disposti, fassi u lati di u pasticcellu cù crema è di spruvà trè chocolatini è mischjà cù e castagne. Pudete ancu aduprà altre furmagliu di pezzi - coccu, zucchero, chocolate rossi. Sprughjendu nantu à u tastu tutale è lasciò trasfurmà senza un frettu per almenu 1 ora.

Torta "Capanna monastica" cù cirasa è capelli

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a crema:

Preparazione

Imberate a farina cù a crema agria è u zuccheru, fate un pezzu di salinu, aghjunghje a mantewa, fretce tuttu finu à una foglia è una pasta uniformi. Allora a cacciammu in a frigorifia durante 2 ore, è fate a voglia cusì rientre è crema. Ciliu lavare, rinfriscà l'ossi è aghjunghje u zuccheru.

Appena, preparanu a crema. Per fà questu, facemu un latti di latte in un cuntainatore separatu è diluce u fècheru è a farina in questu chì ùn sò micca lumps. Bichetze u latinu restante di u grigiu di ghignore è di u zuccheru. Pudemu a mischju in un pezzu è fate vene un bagnu. Pigliate u latte cun cura è coccu, in constantemente finu, finu à chì a crema hè stata grossa. Allora aghjustate a cucina à parte, è lasciate per friddà. Quandu a crema torna propiu quasi nucali, accumincia a zuttata, anu aghjustendu a mantra. Dopu questu caccià a massa cumpresa in a fria.

Dopu dui uri, piglià a pasta, mette nantu à a tavula è a splittera in 3 bundanza. Ogni pezzu hè strapatu in un quadratu cù i costi circa 30 cm è tagliate in 5 bandieri ugguali. In ogni scorcia facemu di baghi ​​in un filu, strappassi i tubi è strapate a pasta nantu à a cima. Tubi prestiti sò colpi nantu à una unità di furna è fugliale per circa 20 minuti à a temperatura alta. In fine, avete bisogna 15 "logs", stuffed with cherries. Cake hè colpi nantu à un grande pranzu in a forma di una piràmide, promazyvaya ogni chjucu di custard.