Charlotte cun cherry

Charlotte hè un pezzu di u piu classicu cù una bidda massa, ma assai spessu hè chjamatu ancu altri frutti. Charlotte cun ciriveu hè spécialmente luminoso, chjaru è funnu in bocca. Un arriciu piccante sugliu u pastellu un gustu eccezziunale è inghjustu.

Ricetta di Charlotte cun cherry

Ingredients:

Preparazione

Scupritevi manera di fà un cunghju cù una cirasa. Allora, i topsi sò siparati da e prutezione è l'ultimi cuncede cun un mezcladoru cù u salinu à una missa firmante è lush. I petti sò mischiati di zuccaru è ancu batti. Poi pouria in a farina è ammaite cù e so mani finu à avè un fugliu. Dopu quì, dissemi l'ovinghjami bianchi è cunghjintusce. Avà pigliate a furmazione per foglie, fassi cù l'oliu vegetale è l'aspiccare cù a farina. Appena, brusgiate a mezza di a pasta è dissemiu cun una cullette. Da a cima ponu una capanna di cilieggi senza pesti è pour a seconda mità di a massa. Pusendi u pastellu in un forru preinfirmatu è aghjunghjite durante 40 minuti à 150 gradi.

Charlotte cun cherry in u multivariate

Ingredients:

Preparazione

Per coccia di charlotte cun un cherry congelatu, batte l'ova cù u zuccheru in una scuma dura. Pigliate in a farina à pocu tempu è mettite tuttu cù una cullette. Aghjustate, divite a pasta in 3 parte di uguali è e cacciate u cacao in una di elli. Avà piglià a tazza di u multivariate, lubricate cù l'oliu è mette prima 2 cullettes di pasta bianca, 1 - marrone. Allora aghjunghjeghja cù un capu di manzanas cruciate, scuzzulate cun la pasta. Aghjustate, dispunibule u cirice, da a pasta, manzili è di massa. Dopu quì, avemu setse u modu "Baking" è cottu u pasticcellu per 75 minuti. Arricchinu a charlotte cù manzili è ciliegie da a multivarka, utilizendu u bagnu di cumpagnie è sprinkle cù u zucchero pulbu.

Chocolate charlotte with cherry

Ingredients:

Preparazione

Cirasa per cunceche è si stalla 1 ore. Oghji vittinu cù u zuccherinu è a margarina urtula. Aggieghjanu a cicculata, pour a porzioni di farina incù pane di poi è cunglite bè. Pundu u circondu in u cuncechju in a pasta è pour a massa in un moltu coperto cù u paparu di furmellu. Mandemu u pastellu durante 35 minuti à u fornu, calienta à 180 °. Prestendu per piglià u ciclu di charlotte cù a ciliegia da cura da u mozzu, sguassate u paper è permettà chjudarà un pozzu nantu à a catra. Allora u cuteddu è in porzi è serve pè tè.

Charlotte cun quagliu cottage è ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Ciliegia lavata, rinfriscà da l'osse, mette i frutti in una cassola è coperta cù u zuccheru. Fate fugliate un pocu, perchè i cristalli di zuccaru scumpenu completamente. Allora aghjunghjite u furmagliu, fate l'ovu di u fietto, fate una pocu soda, pour u manghju. À a fini, aghjunghje a crema di crema funnuta è mischjà tuttu ciò chì tocca.

Avà u pane di cucina hè lubricatu cù l'oliu è pezzulatu cù pane. Avemu a missa in curda in una cuppa uniforme in un pappagallo di pagliatura è u mette in u forno, calienta à 180 °. Aghjunghjemu u pastellu durante 35 minuti prima di l'apparizione di una tarrazza appetitosa è piacevule. Allora piglià a charlotte preparata da u fornu è falla un pranzu. Hè tuttu, ferma solu per aduttisce u gustu cù u zùccheru in moltu è serve à a tavula!