I pezzi miele cù i zicchini

Vulete cookies diliziosi è ùn sanu micca quellu chì? Vi cunsigliaremu cumu pò esse preparatu shulikas cun sannini di pepite, hè un simplicità simplice è simplice tradiziunale u pastore uccidinali uccidinamente, u solitu coccu in Makovei. I melotti capelli hè fugliale assai gustoso, ma micca utili (cum'è melatu quandu incruvate una nova proprietà), ùn cose micca sta cookie ancu spessu. Ma certi volte, pò pudè, o di usu di zucchero (xarru di zuccherinu).

Ricetta per a Shulikov cun sannina in u fornu

Ingredients:

Per gravy:

Preparazione

Farfula fubbe in acqua fogghi in un pezzu separatu, sùate l'acqua è rende. Pudemu fà u oliu cù u melatu, aghjunghjenu un roscu, un latte, un pocu di soda, è cernigliavvi a farina un pezzu, amassi a massa. Per un bellu pezzu, ùn purghjite micca. Rolla a pasta in una lametta (circa 2-2.5 cm di grossu) nantu à a talla di a bacia. Emu pute stu cigliu nantu à una fette di focu fugliale (hè ancu megliu difundirte cù un pappagallo oiled paper). In generale, in a versione tradiziunale, u tastu tutale hè furnitu, è poi hè spartutu in pezzi, ma pò esse fattu più esteticu. Fate a tagliitura nantu à a prova à a medità di a prufundità per quandu quandu u pastiche hè furnitu per fallu in e rìbiche. Focu in u fornu, dispiacìbbili di rapportà un culore di cori d'oghje è gustu.

Avete bisognu di coccu per frutto - latte di papaña. Preparatu, questu quì, steamed, hà inchatu è lavatu arumaticu frettu sfuciutu in un morteiro, agghiuncennu pocu acqua o latte (crema). Aghjunghjite ancu u melatu à a salsa.

Scalfèmulemu u latte di pasta di pane nantu à i mureddi è ponu i shuliki in un grande è bellu pezzu di ceramica. Piacere cù salsiccia di pepite è fughje per svegliate per più di 20 minuti.

Idealmentu, da un puntu dieteticu, hè megliu adupratu ghjuvannu di zuccherinu o ghjuvendu di corn inveci di melu. Ma hè aggradèvule per aghjunà u melore naturali à a salsa, perciemu avè ottinutu l'effettu chjamatu - u gustu di u melore di i diliziosi.

Per migliurà a tradizione, manghemu da un catu cumuni (probabbilmente magrini). Hè bonu per lavà la shuliki cù u latti, li latti di latti à u lignu, u lignu (hè un bevande, cum'è kvass, è not mondu) o compoti.