Torta "Ideal"

È spessu ùn avemu micca un scantatu irresistibile di sentite u gustu di i posti sfruttati, chì aghju regalatu in a zitella. A visita à a cafe ùn dà l'effettu propriu, cum'è cunfisori moderni simplificate e ricetti classic è per cunsultà i pruduzioni cù un gustu completamente differenti. Ma ùn ci hè sempre una manera di sorte. Pudete preparà a pusizioni desiderata in casa, perde ùn solu esse realizatu u vostru sognu, ma in modu di salvà soldi.

In seguitu, avete da appruntà a preparazione di u pastellu favuritu "Ideal". A ricetta proposta per a basa nantu à u GOST vi permettenu di gudà stu gustu longu sminticatu.

Cumu fà un catu ideali in casa - una ricetta d'acordu cù GUST

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per pralinine:

Preparazione

Cusì, cuminciamu cù u prucessu di fustu di e prutezione. Per fà questu, avemu bisognu di un mezcladoru, senza ellu per ottene pezzi purinesi di a proteini serà più difficili. Quandu a massa di a prutezione hè digià suficientemente aria è dinosaille, fate in u zuccheru è ponza a mistura finu à chì tutti i cristalli di zuccaru sò dissolute. Avete bisognu à mette in a mezchemie di a proteina di l'amandula è a farina di u triglete. Avarete bisognu di una pala è cun cura, per ùn avè perdutu l'airità.

In u prossimu stadiu, coque coque. Per fà questu, dividite a pasta di amandula in cinque pezzi è appliice tutti d'elli à un pergamè separatu, induve l'inturnu rilassatu o retangulariu uriginatu hè tutale predilettu. U grossu di i pasticci sò da circa à dui à trè millimetri. Per affucà, puderebbene u furmellu à un regnu di temperatura di 165 gradi, calentaiu è poveri a foglia cù a prova alternativamente nantu à un panificatu à u livellu mediu. L'arba sò furnuti da parechji sette minuti. Dopu à questu, trasmettini a parchmenti di pezzi di biancheria è distendu da u pergamino originale, se necessariu, aiutendu cun un cuteddu. À a pranzana di tutti i tagliutti devenu esse ligge da seccu. Hè pussibule per questu scopi à colpià in un fornitu still-off warm. Sì stu passu hè saltatu, u pane tornerete esse assai densi à uceanu è tastera.

Mentre i taglioli secchi, preparanu a crema. Per fà quessa, allisava a mantra cun un rotonu di mezcleru prima di ragiunà, è poi poverà u zùccheru in moltu, aghjunghjenu a latta cunfrisce è rumpule a mischju per un pocu più di minuti. Dopu à quessa, aghjustà u zucchero di velluru è u cognac à a crema. In u risultatu, avete bisognu à ottene una massa lucente è fugliale.

Per praline, fate frutte pocu in una padedda secca o in u fornu finu à u doratu, è poi poverà in un pappellante d'altitudine, vintu in u zucchero pultu è u focu nantu à u focu. Stirring continuamente, poni chì u zuccherinu fugliate è fretce u mischju è agitu in un pezzu in u cuntinuu di u licore o un processore alimentatu. Fiancà, aghjunghje a dulcezza di u nut dulce di a mantega fridda è u cicculata, spruce polvari cacao è mischjà cun più.

Capisce a cecità è a densità di crema, cunglienza cù a cunfruzione di cuzzu di nutizie è cunghjilla cun crema di mantese. Ci ponu esse solu di scazzigliari tutti uni un pocu cun un mezcladoru è a crema finali per u cuncepimentu "Ideal" hè prestu.

Avemu scemu tutte e pasticceria secca cù crema è stazzuleghja nantu à l'altri. Scudemu ancu i lati è a cima di u pasticcamentu, sprinkle una ghjinirosu capra di zucchero pulmuni nantu à cima è raghjone un gridu in forma di rombasi da l'anziani. Pudete esce u pruduttu à u vostru piace. Chì u pastiscli fassi e diventanu u gustu incantevule di pusizioni.