Mimosa, insalata, sardina, ricetta

Favourite perchè parechji volte da l'uperazione Soviètica, l'insalata "Mimosa" pocu ricchisanu i bisognu di i so ammiratori, chì senza esità pruvucassi cù prudutti esotica è preparanu culinaria cun piacè di temi muderni. Ma spessu i boni ricci venti sò assai megliu ch'è parechji novi, è a maiò magi ultimamente tornanu à u menu chjucu.

Per voi, a ricetta per mimosa classica è l'opzione di salatura di culinaria cù u rossu.

Mimosa, insalata cun sardini è furmagliu - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Per fà appiccicate una mimosa classica, u primu chì hà bisognu di fà hè mandatu u mantellu à u freezer. Avà pozzu oghje u ova , mette in l'acqua salata fretta è fogghiu duranti deci minuti. Sò scumpressate i ova di u panu per un minutu in acqua di ghiaccio, postu chì vulemu, siparanu i prutini di a griglia è ritenu in un rattimu, è a grippa machja di una forchetta.

Cù sardi cù u cannedoni, scorri l'oliu o u zucchero, è mette a pasta pulp in un pezzu separatu è amu pane cun un forchetta, sguassate i boni. Oghje ancu in un rossu un furmagliu finamente firmatu è avemu purificati i lustri è com'è possibbili più finamente chjudiate cù un cuteddu. Piglia a massa di ciuvara per quindici minuti cù l'acqua furiosa, è poverò poveru in un pene è falla.

Avà accade à u disignu di l'insalata "Mimosa". À u fondu di una insalata larga chjesa, pudemu spagnà e squirelli, è nantu à u quattro topu. A prussima, a turnu di u pesciu, chì deve esse generosamente acqui cun u mayonnaise è cibu cipolle nantu à ella. Dopu avemu friccià a cumpusizioni di mità di tutti l'anziani, i cupèrteli cun una mayonnaise è sprinkle cun verdura. Infine, aghjustemu l'oliu da u locu, cunfluisce a freti in u rattristu annantu à l'insalata, coperne i furmagliu cù una pianta di verdura, è straggià a cumpusizioni cù e prute. Scorciammu l'insalata cù greens, permettenu infuzione di parechje ghjorni in a fria, dopu a quale pudemu serve à a tavula.

Mimosa, insalata di sardi in conserva - ricetta cù u rossu

Ingredients:

Preparazione

Questa recetta à l'insalata "Mimosa" ùn si trova furmagliu è furmagliu è si aghjunta cù u rossu, chì face u bagnu di u caldu calò è più pressupostu.

Prima, avete a cocilla, finu à chì u risu hè listessu è falla chjelu. Duranti stu tempu, avemu da coccu l'ova dura e, cum'è in u casu di precedente, strufinemu sferenze è fassi nantu à scatuli à scatimi longhi è anzemi. Furmà dinò finu à ch'elli sò frischi è freschi è di fugliale cù i renti da a carota, è i piume di cipolla fugliale cù l'acqua fresca, secca è tagliata in pezzi petite. Cù i sardi drenu u liquidu, è purci u pezzu cù una furcedda, sguassà prima di l'ossi grossi.

Dopu pudemu avvià u disignu mimosa. U primu fiaschi nantu à u pranzu o insalata hè dispostu u risu. Poi turnò i pesci, seguita da una cipolla verde. E distribuisce e prutezione, dopu carotte è finisce a cumpusizioni cù a griglia. Ogni chjucu di salad, solu per l'ultimi, hè fatta generosamente di mayonnaise è, si ne necessariu, spedinu in gustu. Demu u platu per parechje persone per insistie à u largu di u fretru, dopu a quale l'hà dettu cù rami di verdura è sirvule à a table.

In più, pudete preparà una insalata "Mimosa" da i sardi cù u granu in canzo, u sustituisci cù u rossu.