U cake più limuru

Oghje avemu dettu qualcosa per acrobà un pezzo di limonu dilettante. In più di u so gustu è l'aroma perfetta, sta postrea hè ancu famosa per u so buroccu indiscabile, grazi à l'altu cuntenutu di vitamini in i limoni per a so preparazione.

U pezzu di limonu più stravaganzu da u farfettu curcu è u meringue hè una ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Per Merengue:

Preparazione

In un tavulinu siftemu a farina di granu, aghjunghjenu un mantellu rossu, zucchero di zucchero, uovo, crema agria è aghja rapidamente a pasta. Demu distribuitu nantu à u fondu di un pappagallo di pezzu ridottu è dipozzatu cun un diametru di vintimpi centimètres, chì formanu un frontiatu circa circa 4 centimetri. Facemu periculate cù una forchetta versu u perimetru è aghjelo durante vintu o trentà minuti in a fria.

Intantu, preparanu una sonda sparing. In una puttina o pienza cù un fundiu spolozzu, fate dui centu millilitru di acqua filtrata, aghjunghje u zucchero è a buccia di limone, u zuccheru, a mantra, mette u cuntinuu nantu à u focu è calore a mezcoluzza à fogghi, trascurrendu sempre. In un pezzu separatu, dissolve a fugliale di farina in l'acqua restante è portanu à una massa fritera. Sussu, ghjunghje u zucchinu d'ovu, cercate a mezzo di u mischju caldu in elli è stitch. Avete pour a massa ind'u volta à a pignata di sopra cù i vitreghji. Sittendu senza firmà a remògliu, seguitemu a mischju in u calore più bellu, finu à l'incruciate, è apiculte u pianu è falla fretu un pocu à a temperatura di l'ambienti.

A pasta fria in a forma di una foglia di tapita da foglia, fate un vetru d'arba è fagioli nantu à quì è aghjunghjite durante 10 minuti in un furna caleta à 220 gradi. Dopu à u signale, piglià u pezzu cù u croup, è a pasta hè mandata à u fornu di l'altru di deci minuti per sguassà à a stessa temperatura.

Mentre a pasta hè stata qualla, batte l'ovi bianchi cun pezzu di saline à una scuma, è poi poverà in u zuccheru è cuntinuà a prufilma chì viaghja finu à ottene persighjate.

Fiancà, fate u preparatu è liggeru fretu nantu à a pane nantu à a forma, da quì sottu cunzignata currettamente e prutezi battiati cù l'aiutu di a spatula, pusendu u pastellu in un incantu calore à 160 gradi è mantene in questu mode per quinze minuti.

A prus disponibili aghjustanu un pastellu di limoni assai savurinu è frescu hè statu in a temperatura di l'ambienti per parechje uri, è solu dopu tagliate è alimentatu à a tavula. Bon appetit!

U pezzu di limonu più rinfrescu - una ricetta simplice

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

A margarina bruna cremosa grinded with sugar, aghjunghje l'ovu, a crema agria è a farina di granu addina. Amminimu a pasta plastica, dividite in dui parti. Una di elli hè stata postu in Càmera di glaciali, è u secondu distribuzione in una forma oleosa, formant faldes sulla suffirenzia.

U limoni sò scalded with water hirut, cut in tagliatoghja, scumpressate ossi è molisse in a tazza di u blender à u statu di patati purpi. Aggiungi u zùccheru è fècula in a massa di limone, mischjà bienu è disperse in a pasta in molde.

A lotta da a pasta congelada hè stata da u frigorifico, fissatu nantu à un grossice è distribuitu nantu à u rinfriscu di limonu. Poggiè u furchetta in un furna pre-caliata à 180 ° è aghjunghjela durante cinquanta minuti.

Prestite cake hè permessu di guasgi in tuttu è pò serve.