Un novu serviziu novu: Eva Green è Tim Burton sò oghji?

Avemu una bona nova: ghjudicamentu di l'infurmazioni di i reporte occidentali, u eccercenti Tim Burton hà truvatu una nova musa! Era l'attrice francese Eva Green. Quandu si svolge, i relazioni trà i celebriti cumminciò nantu à u settore di a film "Dark Shadows".

Questu ùn hè micca surprisante, perchè Eva Green hè statu ricunnisciutu ricunnisciutu cum'è publicità pruduttivi stampati di una di l'attrici più stradedda di u nostru tempore. Pensemu chì l'esercitu Tim Burton parted cù a so donna attrice Helena Bonham Carter annantu à annu annu, cusì u so core hè liberu è apertu à novi avventura d'amore.

Creatore è Muse

I paparazzi puderanu fotografià un parechju novu fattu in un passaghju per e carrughji di Londra, è davanti chì u direttore è l'attrice avianu una cena romantica in un restaurant Japanese. Celebrities hà purtatu à a faciulità è posanu senza cumpurtamentu sottu i fiaschi di rappurtari.

Nota chì a Sra. Green ùn ci piace di publicità di i dati di a so vita privata. I vigori seculare chì a zitella spalle à u so cumpagnu cumpagnu Marton Chokash, un attore da Nova Zelanda, in u 2009, dopu una novella di cinque anni chì ancu cuminciò à u settore. Si scontranu in u travagliu in u filmu storicu "U Regnu di u celu".

Appena, Eva ùn hè micca cunfundita da a diferenza di 22 anni di età trà ella è u direttore americanu. I amici amate i cuntenti è inspiratu da i so sentimenti novi.

Leghje ancu

Dopu à travaglià nantu à e "Shadows foschi" Burton hà decisu di sviluppà a cooperazione è invita à Eva bella à u rolu in u so proghjettu novu proghjettu "A Casa di Strange Children".