Barack Obama aghjunta i famosi americani cù a Libertà Midalva

A ceremimia di prisenterà u premiu statale impurtante di l'USA, a Medaglia presidenciale di Libertà, hè stata annunitamente in a Casa Bianca. Medii di u presidente Barack Obama fù datu à i citadini attraenti di u paese.

I so patroni sò attori Robert De Niro, Robert Redford è Tom Hanks, musicisti Bruce Springsteen è Diana Ross, patroni Bill è Milinda Gates, basketball journalist Michael Jordan è u ghjurnalista di televisione Ellen DeGeneres. A funzioni hè statu guidatu personalmente da u presidente di i Stati Uniti d'America, chì in u so discorsu innumu chì i guvalenti questu annu eranu "particularmente particulari" persunalizazioni:

"Quelli chì crescianu u nostru spiritu furtificatu a nostra unioni, capacità di guidà u prugressu".
Barack Obama è Diana Ross

Force Majeure è Flashmob #MannequinChallenge

Tali attività responsibili pochi raramente senza esercitazioni. A so presentadora di televisione famosa Ellen DeGeneres hè vinuta à a Casa Blanca senza u so cartulare d'identità è per quessa ùn vulia micca esse dispunibule. Cumu a celebrity era capace di risolvutu questu problema ùn hè cunnisciutu, però, hà riesce annantu à a medaglia.

Tom Hanks è Barack Obama

Barack Obama hà dettu chì in u tempu daveru Madame DeGeneres hà fattu un mudellu assai attichju, dicendu à u publicu ciò chì appartine à a comunità LGBT. Duoppu annu fà un cum-out puderà finisce bellu ghjali per a carriera di u giurnalista.

Leghje ancu

I prupietarii di un premiu statali rispettabbili dicisu di diventerà un pocu di tempu dopu a fine di a parte ufficiali - hà fattu parte in a popular flashmob #MannequinChallenge. U video, chì manifesta bè in ghjoculi celebdi cungiusciuti in ridiculamenti posa, anu puntuatu assai assai gustosi è veddi nantu à a pagina web.

Video publicatu da People Magazine (@people)