Borse da donna

Qualcosa chì si cunsiste à una fashionista deve almenu trè sacchetti in a so collezione. In questa stagione, i diseggiani ci anu glurificatu cù una ssa selezzione di questu accessoriu. Cusì ci vole à scelta bracciale di moda da quale.

Comu sceglie un saccu per a donna?

Oggi di moda di sta stagione - luminoso, catchy è satu. Quist'annu, i borse da furna mantenduvanu pupulari. Moltu impurtanti è ricami in mano.

E manigliuli di sacchetti pò esse di grande catene o cù una correa in pelliccia intravattata in elli, ancu un manicu viaghjatu cù una caprina hè ancu populari.

Borse da cuciuni

Più di più di un annu, i sacchetti di coiu sò stati ammulati, cumpletu è cumplettanu tutte l'imaghjini. A so forma è u tagliu sò assai significati. Pò esse enormi, chjuchi, nantu à una correa è senza ellu, brillanti è pocu. E ogni unu de noi eletta a più persunale, pràtica è modesta.

Sacchetti di e grande femminile

Questa stagione, fegate attente à a talla di a borsa. U modellu mudernu d'annu hè o pocu chjuchile, o, à u cuntrariu, grande. I mudelli volumètrici sò micca solu belle è pratichi, sò ancu cunsiglii. Ogni bagagliu sta stagione pò fà piglià à u travagliu, per un passaghju, una visita. E se pensanu a festa o una festa - un saccu u borsa d'embrague avete bisognu.

Borse di a donna nantu à l'spalla

Avemu ancu cunsigliatu per vede à e sacchetti nantu à a spalla di medium size. Èranu in tuttu u tempu u mudellu più còmicu.

Eccu, per esempiu, un saccu di e donne hè una "tablet": in l'invernu hè solu insubituìbile. E mani sò in modu liberu, perch'elli ponu esse cagiunati in i sacchetti. In u castagnu, quandu chiuviti, sarete salvatu novu cun un saccu. Amassi nantu à a spalla, ponu esse senza facilità un ombrello in una mano, è cumprà da a tenda in l'altru. Un saccu cù strapelli longu facenu visualmente a vostra figura più grata. Ùn hè micca questu fantastichi?

Se ellu scegli u coloru giustu, vi rigalatevi chì in questa stagione ci hè una gamuta brillanti in a moda, dopu cun un saccu chì sarete in una tendenza.