A riencarnazione - vi vò a crergà in u rinnovamentu di l'ànima?

Longu chì l'umanità avè dumandatu ciò chì aspetta per noi chì allora a vita? Ogni religione offerta a so versione speciale, speciale, di a risposta. Ma unu d'elli in varii varietà si faci in quasi tutti i libri sagri. Eccu a reencarnazione. Hè pussibule chì avemu aspittendu à fà rinascimentu?

Reincarnazione - chì hè?

A riencarnazione hè u rinvivimentu di l'anima in u mondu materiale dopu a morte. Ogni degenerazione di a parsunalità cambia, una certa parte suprana resta, senza tocca, in qualchì volta u chjamatu l'Autore Altru. Allora u memoria di tutte l'incarnazioni hè cunservatu. In diverse religioni, u rinnovamentu di l'anima hè trattu differente. A volte com'è parte di a continuazione naturali di a vita in a Terra, à volte com'è un strumentu di evoluzione spirituale, guvertendu à a transizione di l'ànima in una forma di l'esistenza più perfetta.

A riencarnazione in u Cristianesimu

U Cristianesimu ufficiale rifiuta l'idea di u rinnovatu di l'ànima chì creanu una contradizioni diretta à l'idea di l'Apocalipse è u Last Judgment, ma, interessante, quandu s'incljunà a reencarnazione in a Bibbia. In Ghjuvanni 9: 2, hè dettu u seguente: "È passendu per vedi un omu chì era persone di nascita. I so discìpuli li dumandanu: "Rabbina! Qualchidunu chì hà piccatu, ellu o i so parenti, chì era natu ciutu? Ghjesù rispose: "Ùn ha pecchje nè i so parenti ...".

Hè nantu à una persone chì ghjè cutu da u nàscita. Hè per esse, ùn pudia micca u peccatu nantu à ellu stessu in questa vita. Se Ghjesù ùn risponde micca chì l'omu ùn hà micca piccatu, unu pudia discendenu chì a quistione di discìpuli hè dovutu à l'idee di i Ghjudaismu, ma Cristu rifiutò stu cuncettu cumpletu. A cita tutta cumprendi a risposta di Ghjesù, chì nè i parenti di l'omi ùn ellu stessu hè peccatu.

In ogni casu, l'idea di a re encarnazione in a Cristianitae hè cunsiderata eretica. Per ella in u Medievu persone ghjunti persudicati persone di gruppi gruppi eretichi.

Reincarnazione in u Buddhismu

S'è cunsiderà a nustrale offra à u mondu da u Boudou , allura ùn ci hè nimu una idea concreta di reencarnazione, cum'è u nascita di una anima immortale. Hè propiu di Hinduism, Krishnaism e d'altre religione hindù. U Buddhismu opera cù u cuncettu di a longu di a cuscenza in tutti i sei mondi di samsara .

Basatu nantu à u karma, a tutalità di l'azzioni ragunlevoli è ragiunate, a cuscenza trova a so ricompunimentu in unu di i mondi (u più altu per i boni scritti, più bassa per u malu). U percorsu cuntinueghja finu à chì l'ubbettu di a reincarnazione hè stata rimanenza-a liberazione di a cuscenza da i maniche di illusions. In u Buddhism Tibetanu, a reincarnazione è u karma sò interrelati in u cuncepimentu di u Dalai Lama, l'incarnation terrenu di un bodhisattva di a misericòrdia. Dopu chì u capimachja spirituali muvennu, anu circà una reposizione entre i zitelli nascuti in un certu tempu. Hè cresce chì, grazia à sta prucedura, u Dalai Lama ogni volta diventa una sola entidad.

Hè bisognu di crede in reencarnazione?

Una risposta senza ambiguous, s'ellu ci hè reencarnazione, hè impositu dà. Sè incontru nantu à questa mena nantu à i punti di vista ufficiali di a scenza è di e diverse religione, pigliate u seguente.

  1. I Creevani di a re encarnazione è di a Cristianità sò essenza incompatibile in esencia.
  2. U Buddhismu permette di trè opzioni: a reincarnazione hè, ùn hè micca; ùn importa micca esse. U Buddha Shakyamuni hà dettu chì ùn hè micca bisognu chì u discepulu crede chì a cuscenza ùn ùn dissipate cù morte. A cosa principal hè a nubiltà è a purezza di mente.
  3. E religioni induve chì a lege di a reencarnazione hè una manifestazione di a misericòrdia divina è a ghjustizia, chì permettenu di corrigie i so sbagli.
  4. In Ghjudaismu, hè cunsideratu chì l'ànima di unu di i membri di u gruppu clan hè sicuru d'esse in u natuvulu. In quellu di i libri sacri libberu sta pussibilità hè citatu, apparse dopu, in l'opari di Rabbi Yitzhak Luria.
  5. A pussibilità di un rinnovatu rinuvatu in a Terra hè stata prevista in certi religioni pagani.
  6. A scienza per regie chjina a pussibilità di u rinnovamentu di l'anima "postu chì l'esistenza di l'ughjettu di u rinnovatu ùn hè micca pruvatu".

Cumu l'anima riencarnate?

Se avemu avutu u cuncettu generale di a reencarnazione, in isolationi da veddi religiosi specifichi, u seguitu hè stata a seguita: l'ànima hè spartutu da diventerà in parechji parti. U cusì cridatu Un Higher Self ùn ùn accetta a participazione à a reincarnazione, hè pussibule d'accumulà l'experientia acquistata in diversi incarnazioni. U restu di l'ànima reincarnate, cambiantdu e cundizzioni è e circustanza di ogni nàscita. In questu casu, l'scelta di u corpu per l'incarnation susseghere hè basatu annantu à a tutalità di u karma di i precedenti. Per i boni cumpagni chì e cundizioni migliuranu, perchè e cose dolenu s'accuranu.

Per esempiu, un fuddie condicionale, chì hà fattu assai malignità in a so vita, rinatu in un paciente cù una malatia incurable è dolore di u zitellu. Or, se permettenu a pussibilità di a transizione di l'ànima ùn micca à u corpu umanu, vivendu in difficult conditions à l'animali chì anu abbitatu bullying da a ghjente. D 'altra banda, una persona beneficanti chì ùn hà micca assolatu l'illuminazione, ma quellu chì ùn hà micca fattu u male, avarà l'oppurtunità in a prublema vita per abbandunà a nostra parte di samsara o righjunghjendu una pusizione alta in u mondu materiale.

Tipi di reencarnazione

Cunsiderate dui grossi categorii di karma: persunali è colectivi. U culuniale hè u karma di quelli gruppi per quale una persona perisciva (famiglia, nazione, razza). A so elaborazione hè a maiò parte di tuttu succede in guerri, catastrophe è scontri simili. U persunale hè divisu in trè tippi più.

  1. Mature . Questu hè un gruppu di azzioni è decisione, accumulate in vides digià vicinu. Ùn limitanu micca u vulintà liberu, ma predeterminate e possibili opcions per u sviluppu di l'eventi. A volte l'accumenza di carica hè cusì grande chì l'inghjulione più chjesa di realizazione di l'usu di l'intenzione. In regula, questu hè appiicatu à atti straordinariu, i mutivi chì ùn sò micca claramente chjappi à a persona stessu.
  2. Hidden . Questa parte di karma hè riflette in u caratteru, ma ùn pò esse realizatu, perchè a reincarnazione di l'ànima hè stata sappiutu, è l'opportunità di travaglià parechji aspetti ùn anu micca presentatu. Parmètale di reduce si pò travaglià in mente.
  3. U creatore . Questa sò l'azzioni in a vita curretta chì una persona realizeghja conscientemente, micca sottu a influenza di e dui spezii previa.

Evidenza di a reimbinata

Siccomu a scienza ufficiale hè micca statu capaci di pruvà l'esistenza di l'ànima (l'ughjettu di a reencarnazione), hè impussibile di parlà di e so prova insubbabile. I sustegnu di sta tiurìa cunzidiranu casu di ricordi di e vità passata è l'espirienza persunali durante a meditazioni. A verità tutta di a reencarnazione à l'umanità ùn hè micca imparu.

Reincarnazione - fatti interessanti

In u XXu seculu, cù l'interesse in Asia, a moda diventa nantu à a relazione è a filosofia Asiatica. In u prucessu di studiu, ancu parechji elementi interessanti nantu à a reincarnazione.

  1. A vita passata hè ricurdata solu da i zitelli sottu 8 anni.
  2. U primu casu di ricordu rigulari di un nascita di nascita hè a ragazza indiana Shanti Davy.
  3. Prufissore di Psichiatria Jan Stevenson hà studiatu i casi di reincarnazione cunfirmata da ricordi.

Libri per a reencarnazione

Si s'ellu ci hè una reencarnazione di l'ànima, l'arti scritte è opare esoterichi.

  1. Michael Newton "U viaghju di l'ànima".
  2. Denise Lynn "E vittime, i sòni currente".
  3. Raymond Moody "Life After Life".
  4. Sam Parnia "Ciò chì passa quan moramu".
  5. Hildegard Schaefer "Ponte trà e monde".
  6. Jack London "Before Adam".
  7. James Joyce "Ullis".
  8. Honore de Balzac "Seraphite"
  9. Michael Moorcock i libri di u Better Warmaster
  10. Richard Bach "A Seagull named Jonathan Livingston".