I cunsiquenzi di a diprissioni di postpartu sò sempre avilluti da Alyssa Milano

I tabloids americani cuntenuti à apre a i so lettori la privacy di i stili di Hollywood è voce u valore di u successu. Stu mesi si hè diventatu un impurtante, i articuli ubiquitous sò publicati nantu à a salute mentale. I tempu di i periodisti entrevista à Alyssa Milano, a stella di a serie "Charmed", è li dumandanu di parlà di una strada di ricerca di durata, trattendu una malatia mentale, rideggiata di l'ansietà elevata è di a trasprissionazione postpartum.

Alyssa Milano cù i figlioli di Milo è Elizabella

Sicondu Milano cù prublemi siciliani hà struitu per a prima volta in u 2009, quandu tragicamente hà persu u so primu figliolu:

"In vista di u passatu, capisci chì i primi simbulìsti prisintati in u 2009. Aghju avutu l'ansietà generalizata in cunnessione cù u mio viaghju dulore à a morti è a traspiegazione postpartum. Puderaghju riparà quandu sò solu quandu avè intesu da una nova gravidenza da u figliolu di Milo.
Attrice cù u so figliolu

L'attrenda ammettiu chì a gravidenza aiutò a scurdà di u "dulcicu" u sensu di u piacè di a maternità:

"Era un sùnni fantastichi, sentu piacevule, ùn era micca una malatie di malatie è e malatie. Quasi ogni ghjornu attenditu i ioga per e pregnant women, caminava assai in l'aire frescu è ripusonu. Ùn si puderete micca pensà chì aghju falla assai pessimu prima di partitu.
Alyssa Milano cù u so maritu

10 ghjorni nanzu à a data di u cunsigliu, l'attrìzia cuminciava à avè da prublemi di salute. Hè statu decisu di causà medica u travagliu è aghjillassi u prucessu, dopu à 18 ore Milano, hà datu un annu sanu. I piani di Alyssa per u parturinu naturali, senza a cesareà è anesthesia, ùn eranu realizatu da i medichi:

"Mi sentu abbitatu, devastatu è culpabilità davanti à u zitellu. Quandu avemu turnatu in casa, aghju avutu novu a sperienziate attaccà di l'ansietà è u panicu. Mi paria ancu chì aghju fattu pocu sforzu per assicurà chì u cunsigliu era sicuru è cusì cun l'omu. Era un periodu difficiue è hà pigliatu u tempu di ricuperà, certi volte paria chì mi stava murennu ... "

U sparizzioni hà cuminciatu à aiutà à l'attrice à a vita, ma micca per longu. Rides, aumentatu di carica, eccitazione per u zitellu, - Milano si trova in un locu chjucu. Aghjustate cunsigliu di circà l'aiutu senza esame:

"Eru in un impassu. In qualcunu puntu, aghjunghje chì ùn pò mancu trattà à a mo cundizione è aghju bisognu d'aiutu. Traspuntenu à a sala di urgenza è insistia à piglià un psiquiatre. Duoppu trè ghjorni eru cun vigilazione in una sala psikiatriatica. Quandu u mèdicu certifiau a nurmalizzazione di a cundizzioni, hà cunvinta per vultà in casa è dete forza in a lotta à u malattimentu. Avà capitu chì intuintu currettamente, vultendu à i specialisti, è eseguite u cunsigliu di i parenti ".
Leghje ancu

L'attrice hè admessa, hè cunnisciutu di l'ambiguità è di l'inestabilità di a so cundizione. U messagiu principali di l'entrevista di Milano era chì a ghjente ùn teme à circà l'aiutu è capisce chì ùn sò micca solu cù u so prublema.