U diretturi, Michel Sapochnik, cuntò da chì a "Battaglia di Bastardi" hè statu sparatu

A sesta temporada di u prughjettu di l'HBO "U ghjocu di tronu" si move à u so fine. I televidenti sò estati, - cusì diviertenu una figura chì i pruduttori facianu cunsigliu per a prima volta.

Unu di l'episodiu più estimulanti è memorable hè u penultimu episodiu "A Battaglia di i Bastardi", in u quali a battaglia tra u Guardian di u Nord è Ghjuvanni Nera per u Casteddu d'Winterfell si vede in i più chjorni.

Loġistica è numeri

Fans di a fantasia saga anu espresu in rete soziale nantu à e so impressioni di a film. In i posti pubblichi i paroli "epici", "grandiose", "incredibile". I spettori ùn avemu micca peccatu contr'à a virità: à u filmaru di a 9a seria di a 6esta stagione, i diretturi necessitonu da 25 ghjorni. Cinque centu attori di extras, 65 stuntmen, 70 cavalli, 160 tunnillati di gravi (per a preparazione di u situ di battaglia) è quasi 700 membru di l'equipaggiu hà participatu à u sparaci. Scale Impressali, ùn hè micca?

Cu tuttu questu, hà avutu a gestitu direttore Miguel Sapochnik (à u modu, hà ancu fattu l'ultimu episodiu di sta stagione, "Winds of Winter"). U sognu Sapocnik hè cunnisciutu da i ghjudiziati per u thriller "The Rippers" di notte grandi successu, è ancu di travaglià nantu à a serie "Doctor House", "The Real Detective" è "Banshee".

Se ùn avete micca osservatu sta serie, avemu da pruvà micca di divulgerà i dati di a storia. Cuntinuemu chì l'scena chì John Snow hè stata literalmente hit by una avalancha di cavalaria inimitatu hè filmata per u veru, senza tecnulugii digitale è effetti di l'computer!

Produttore di a serie, David Benioff hà detta questa scena seconce:

"Chì avete vistu nantu à u screnu, questu quì hè veramente quattru documenti cavalli, chì ghjùnghjenu per a Cina à a gran velocità. E era cusì, Camilla, un membru di a nostra filmulaghja, chì dirighjene l'scena cun cavalli, in constantemente dumandate di cumpone una cumpagnia più difficili per ella. Allora vènsenu cun scena di battaglia cun una piccula mandarina.

Revelazioni di u direttore

In ogni casu, ancu in i tiatru di a serie, ùn hè micca u pruduttori, ma u direttore hè u "primu violino", hè micca? Miguel Sapochnik hà hà fattu cù l'Weekend sperimentazione cù i so impressioni di u travagliu nantu à a penurtima tempi:

"Si avemu parlatu di a" Battaglia di i Bastardi ", in a mo spirimintà - hè u travagliu più difficiulu in modu di organizzà filmatu. Avemu avutu un certu budgetu, alluntanatu ch'e ùn avianu micca dirittu di andà. Inoltre, sceni cun cavalli fateu assai difficurtà. Hè difficili per l'animali per esse in un locu per un bellu pezzu senza movimentu - accumincianu a esse nervu, a natura dumandassi dinamica dinamica constantemente, è tuttu stu pudore. Avete capìstulu ciò chì pensu! ".
Leghje ancu

Per fà a lotta ver di a scelta è dinamica, Sapochnik hà avè dispostu i cammari in u filu di a ghjente. Quista facenu pussibule attruisce ghjunghje in u prugettu.

Prima di inizià a travaglià nantu à a serie, u direttore hà vistu assai filmi militari di i so culleghi, in più, l'equipaggiu di film hà studiatu studi stòrici, chì discrivinu a battaghju trà i grande armati. L'impurtante maiò era fattu da a battagghia di Cannes è a battaglia di Agincourt.

Ùn hè micca piacevule à investisce in u schedariu assignatu:

"I pruduttori ci dettu chì l'aghju pigliatu tuttu in 12 giorni. Ma veramente avutu bisognu 42 ghjorni! Per mezu di i sforzi selvatichi di u gruppu tutale, avemu guardatu à 25 ghjorni ".

Pruvazioni nantu à l'inspirame inspirate movimenti di u direttore non standard.

"Chiuppa duranti trè ghjorni. È a terra cusì bè chì a ghjente in quale hà statu affucatu. Avemu avutu un pianu definitu per u filmamentu, ma ùn pudia più. I pruduttori m'hà datu permessu di attuiscenu nantu à e circustanza, è aghju pigliatu l'ultima scena in una manera speciali ".

Hè nantu à i marcos induve Ghjuvanni hè in veru legate cù i corpi di u salvaticu. Hè stata impressiunanti assai, è, à u listessu tempu, hà sappiutu di passà cun "sangue sparente".