Principali 20 reguli chì avete bisognu à piglià in l'abitudine di vive felice

Basta à mette in un pause! Avemu bisognu à amparà a vita. Uni pocu abiti simplici pò creà un miraculu è dà un sensu di felicità.

Se u surrisu ùn hè micca apparevutu nantu à a vostra parolla durante un bellu pezzu, ma a vita pare mancava grisa è intristinanti, ùn importa micca, cum'è novi abbitanti utili fessighjà u mondu aduprà a ghjucazione cù i culori novi. Hè u tempu di cambià, perch'ellu hè cundottatu cù u malu umore è avanti à un futuru cuntenutu!

1. Amparà à amà.

Per survivà in u mondu mudernu senza un egoisimu sano ùn sia micca facilitu, postu chì, aghjustendu à l'altri, hè assai faciule per perdienti. Questu hè appiicatu à i pratiche familiale è vicinu. Sò una persona, micca una sombra di l'altri.

2. Negative - addiu!

Per mantene l'equilibriu emittenti è u bon d'umore, unu deva amparà à resistenza à e pruvucazioni di l'altri. Ci sò e persone chì sò "vampiri" chì, per piglià una persona à l'emozioni, piacè di piacè è u megliu arma contru ad elli hè ignora.

3. Amassi di i carchi.

Hè assai difficiulmente imaginate una persona felice senza sustegnu sustegnu. L'amici sò e persone chì partenu u piacè è a felicità, è dà momentu pusitivu. Apprezzate i vostri amichi è esse aghjenti chì sò vicinu.

4. Una cosa bona hè una plus à karma.

Una persona cuntenta, senza esitazioni, ùn pò cumparisce cù ciò chì hà fattu. E questu hè micca applicatu solu à u materiale, ma ancu i benefizii spirituali. In a maiò parte di u casu, u sustegnu di l'altri u primu di tutti fa piacè di felicità, è da ghjovanu, l'oggettu di cura.

5. Aprita à dì "no".

Per disgrazia, ma sò spessu affissibile assai utilizati, per chì avete bisognu à esse capaci di ricusà tactile. Hè impurtante per stabilisce per sè stessu tipu di linea chì hà delimitatu una dumanda sincera d'aiutu è arrogance. Grazie à questu, serà pussibule micca solu per verificà l'ambienti vicinu per una attitudine sincere, ma ancu per u tempu di tempu per a realizazione di i deserti.

6. Truvate un pusitivu.

Vulete esse felice? Dopu pruvate attruvari mumenti posittivi in ​​ogni situazione. Per esempiu, un calone friddà - una scusa per andà per un novu paru di scarpi, rinfrescati da u travagliu - era quandu tempu per fà rializà i vechji sònii. Grazie à un tali pensamentu, serà più faciule per supremu i difficultà.

7. Ùn parenghja, ma ti sia cunuscenzi.

In fronte di prublemi è disappruvii, sò abituati di soffre è rinunzià? Eccu un seria squadra. Situazione cumplessa sò datu in vita per scopra una cunclusione, amparate una lezione è avè persistendu più grande.

8. Pigliate a nota di e picconi picconi è amparà à ringraziallu.

Per alcunisce l'armunia interna, hè impurtante apprezzà ogni momentu pusivu. Quantu tempu hè stata cuntenti u cantu d'occhi, u sole cume, i boni nuvole, u deliciosu desayuno? Ma questi sò chjuche, da quale hè una bona vita felice.

9. Temi fora!

Ùn pò mancu fà imagine quantu teme ùn permettenu micca e persone per esse felice. Surevuli trà i vostri amici ci sò quelli chì anghjenu u so travagliu, ma teme di lascià senza selezzione, o viaghjà cù una persona amata, ma micca divirsenu per ùn esse micca solu. Tuttu chistu facisci u futuru è ùn permette micca di sentite felicità.

10. Olte u passatu.

Un ubuntu ordinariu hè di scavà in u vostru passatu, turmentatu da ciò chì era. Amparate à dèse addiu è fate un fini, perchè solu per puderà avanzà à un novu futuru felice.

11 Ùn aghjustate micca i so sò più tardi.

Una polletta interessanti era guidata da un reportero di una rivista famosa. Allora vulia sapiri quali pirsuni rimanenza di prima di muriri. In a maiò parte di i casi, parranu di i sòniti micca realizati, cusì utilizate l'oportunità è fà ciò chì avete sùmpiu d'ora, è micca dumane, in una simana o quandu serà una oportunità.

12 Fai ciò chì ti piace.

I studi anu dimustratu chì e persone chì anu impegni à ciò chì dani piacè, sò veramente cuntenti. Sì ùn avete micca l'uppurtunità di truvà un travagliu interessanti, perchè almenu implementate in un hobby.

13. A salute hè a guaranzia di una vita felice.

Se ùn site micca un seguitu di un stile di vita sana, pudete avete da pruvate? L'eserciziunamentu regularmente, nutritura propria è a mancanza di abitudine perversi seranu pusitiva per un bellu tempu.

14. A megliu decorazione hè u surrisu nantu à a vostra face.

Pensa à quantu vi vede parechje persone per a strada è solu surrisu? Por desgraciate, ci sò assai pochi di elli, cusì avete bisognu di cumincià cù sè stessu è di turnà in mob mobbli, perchè u sonu infartu. Pruvate solu: surrisu in u passeraghju casuale, è hà da fà in risposta, passendu a baton à l'altru.

15 Ùn avete aspittendu avvenimenti felice, criate ellu stessu.

In a vita di i persone chì viaghjanu in pusitivi, ùn sò micca alcune ditempi cum'è "expectation", "fortune", "chance fortunatie", "sperma" è cusì. Ùn aghju micca, ghjè l'ora per attru e cambià a vostra vita per u megliu.

16. Espertu menu.

Per ùn avè da fà cuncepimentu chì impediscenu di sensu felice, penseu di sè è di l'altri in viaghju, strana cum'è pò esse. Hè megliu per puderebbe una sorpresa bella chì per sughjassi chì tuttu hè sbagliatu.

17. Spessu si abbandunate a zona cunfortitu.

A cosa più duru per una persona hè di ricanusciarà chì ellu viaghja incorrectament è deve cambià una cosa. In a maiò parte di i casi, sta sensibilizazione vene quandu un sensu di dispirazione totali hè stata ottata. Per impidiscia questu, principià per esse attu. Per esempiu, sì u quellu chì hà vacillu à acquistà cù e persone, utilizate a regula - per esse introdutte per almenu una persona ogni ghjornu. Tali esperimenti pò cambià a vita abruptly.

18 Ùn fate micca u samoyedstvom.

Sinceramente risposta à sta dumanda: "Quante frecuentemate critica mentale e pensate à l'affari negativivi?" Comu modu, tali abbitanti sò un fretu esenciale à una vita felice. Believe me, "boni" i piacerebanu signalate e difetti, dunque ùn avete micca fà.

19. Amore personne.

Ci hè difficiule chì pò esse, ma per piglià una risposta positiva, anu bisognu di sparte cù l'altri. Olvidà cuntinuamenti nantu à cuncetti cun l'ànima, l'odi, l'ingerimentu, a cundanna, perchè ùn hà micca aiutatu à nimu per esse felice.

20. Pare a ghjustificà.

Hè u più faciule per truvà a raghjoni chì qualcosa ùn pò micca è ùn pò esse micca fà, ora di pensà un pocu è truvate a chjave per ottene l'ughjettu. Ùn aghju micca fà ricerà modi, ma sempre travaglià annantu à voi stessu, è pudete avà chì a vita tocca à i novi culori.