A morte di u ovu

Sicondu e caratteristiche fisiulogichi di u sistema riproduttivu femminili, a morte di l'oociciu si trova 24, menu di 48 ori di l'ovulation. In ogni casu, certi donne chì custruiscenu constantemente a tempesta basale è guidanu un cronu spessu affirmanu chì una diminuzione di u valore di stu indicatore in a fase 2 di u ciculu indica chì l'ovu hè mutu. Intendemu di capiscenu questu quistione.

Chì pò esse a diminuzione di BT in a 2a fase?

A maiò spessu, una diminuzione di curretta curretta è una altra crescita di a temperatura basal pò parle di un prucessu d'implantazione chì vene 7-10 ghjorni da a cuncezione. Stu prucessu hè aggunutu da un aumentu di l'umidità di l'hormone sanguinatu di progesterona, chì hè assuciatu cù l'iniziu di a gravidenza.

In quelli casi chì a cuncezioni ùn si trovanu, dopu à l'ovulazione, dopu à 2 ghjorni, a temperatura basal disminuye di novu.

Hè vale a dicerà chì a morte di u ovu nantu à a carta BT ùn hè micca riflettatu in ogni modu, per quessa hè impossibile cunnoscenu stu fattu in questu modu. L'allegazioni di assai donne nantu à questu contu sò erronei.

Perchè andà un ovu?

In quelli casi, quandu, 24 ori dopu da u liberu da u folcule, a cipolla femminile chì ùn anu seguitu u sperma, principia a so morte graduale. A lanciazione di stu mecanismu cuntribuisce à una scuperta duminazione à a cuncentrazione di l'hormone progesterone. Questu hè normale.

Per separà, hè necessariu di riguardu à questa violazione, cum'è u sindromu di luteinizazione di u follicle neovulatoriu (FLN-syndrome). In questu casu, u follicle hè stata di diventà un corpu giallo (formazione anatomica, sintetizeghja progesterona doppu l'ovulazione) assai prima di un ovu immuttu da questu vi sarà. Comu u risultatu, a morte di a cellulugia di e gluci si sviluppa è a cuncipitu turnà impositu. Cù sta viulenza, u corpu di a donna hà bisognu di una correzione hormonali, chì permette di risolve u prublema di a longa absenza di u cazzo invituenti.