Charlize Theron in una nova entrevista: una lotta cù una zitella, un intérêt in villani è ricordi di u primu bacio

Appena prestu nantu à i grandi teledidi prublemi una cinta spiaggia "Blasting Blonde", in u quali u rollu primu hè ghjucatu da a famosa attore di film Charlize Theron. In a so stella di cinema di 41 anni di stilacciu si trasforma in un agentu inimitariu Lorraine Broughton. Eppo circa à a so eroineina, è ancu alcuni ricordi da a so ghjuventù, chì Charlize hà decisu di dilla in a so nova entrevista per W Magazine.

Monica Theron

Circa a film "Blasting Blonde"

A so entrevista hà iniziatu cù u fattu chì hà dettu da a so heroina - Broughton:

"Sapete, Lorena hè una persona assai straordinariu. Ella mi ricurdeghja di qualcosa cum'è James Bond. Pensu chì anu da esse un parellu perfettu. E si avianu a maritaru, avè avutu avutu i zitelli assai interessanti. Credu chì Ghjàcumu è Lorena sò stanu tortu è questu hè u so funzione principale ".
Charlize Theron in u quadru di a film "Blasting Blonde"

In "Blasting Blonde" l'especettore hà bisognu à vedere assai scene cù pele. Doppu cumu quandu theron gave scènes similari, hà dichjaratu:

"Ùn pudemu micca dì chì questi sceni cinti fôru forti cun facilmente. In ogni casu, sè vo site una persona disciplinada è seguità tutti i raccordji di u dirittore, pudete fà rende. Sapete, tutte e sceni cun praticità ricurdate di ballà. A causa di u fattu chì, da a mo zitiddina, eru nantu à u bancu, facennu un ballet, pudendu trasferiri sta sperienza à u settore. In u ballistu, avemu statu dinò à ciò chì facite è quandu, è esitatu chì guaremu tutte e ricordi fierti.

Tuttavia, cù a maiò diffiultà à sta film, aghju datu una scena quandu era aghju avutu a cummàtelu di una donna. Finu à questu puntu, avà solu avia avutu una lotta cù una zitella. Questu hè successu à u travagliu, ma in casa. Allora aghju invechjatu ind'u mudellu di cummerciale è era felice o abbastanza ghjovanu. Cumu avà ricordu chì andò à a bar cù i mo amici, è unu di i visitori di l'istituzione pusistevanu. Ùn sò micca sapendu quellu chì vinia nantu à mè, ma dopu à un pocu minuti aghju battezu. In generale, pudete parlà di sta scena cun una donna per un longu tempu. Chì ùn hà micca dettu u direttore David Lynch. Ellu disse chì quandu i lotta cummatti, ùn hè micca successu cum'è l'omi. Avemu in lotta cun modu specialu. Avemu principaramenti l'u coddu è i ghjinochje, perchè i dite è i maghi poni pò fà sprimà. In generale, tutti i sceni di cummattimenti in "Blasting Blonde" sò assai emutivi. U direttore facia tuttu pà fà chì u visoru senti pena.

Foto di a film "Blasting Blonde"

Uni pochi parolle di i villani chì avianu a ghjucà

Dopu à a discussione di Lorena Broughton, u entrevistatu recorda à Charlize chì era spessu sottumessa à tocca à i villani. Unu di sti rolli fu fattu in u filmu "Bianca bianca è u cacciatore", quandu Theron reincarnate in Regina Rovenna. Eccu alcuni vocabuli chì caratterinni reine di Charlize:

"Ùn hè micca difficiule di ghjucà Rovenna, avaristi ancu dicu chì hè assai interessante. Iu era sempri attrautu à a persona di u so bagnu negativu. Aiu assai assai per quessa chì a ghjente fate cusì dolore. Sò sempri fascinatu da a question di u cumpurtamentu dipenditu di l'umanità. Chì ci faciamu noi terribili? In cumunioni, se puderia ghjucà un villanu, un caratteru malu, questu hè questu a terra per riflessione è una festa per l'anima. Dopu tuttu, quandu hè sempri pussibule studià u statutu internu di u villanu in tantu?
Charlize Theron in u filmu "Bianca in biancu è u cacciatore"
Leghje ancu

Memorii di u primu bacio

Dopu quì, Charlize hà decisu di parlà un pocu nantu à a so impressione più vivda da a so ghjuventù:

"Sò per a natura un omu assai bravu, ma in a mo vita persunale, ùn sò micca sempre piglià l'iniziulazione à e mio mani. Aghju comprende dinò à l'età di 12 anni, quandu mi sò in amore nantu à un carusu. Tuttu chistu succidia in Sudafrica. U zitellu era a mo età è u chjamava Mickey Smith. Avemu avutu un bellu divertente together è decisu di bacio. Avìa avutu per a prima volta è ellu ancu. Tutti avemu prumuntutu è decisu chì avaristi averà mentre vede u ritrattu "U vennari 13". Comu a cunseguenza, ogni cosa facivanu sbagliatu, cum'è no pensu. Nè ùn hà vacillu à fà u primu passu è si stende finu à chì a mamma hà viottu in casa da u travagliu. Comu u risultatu, un baciu succidia, ma solu da a furia ferri, ùn aghju micca ricurdatu di qualcosa più. "
Charlize Theron à a porta di W Magazine