In una veramente fida: Charlize Theron à premiere di a pelicula "Tally"

Pienu pisu, Charlize Theron cuntinua a so maravigliate l'audienzia sofistikatu cù i so imagine interessanti. À a premiere screening di u pittura "Tally" hà vinuta in un prucessu attraversu di vanguardia.

Ensemble creativi

L'ultima Thursday evening in New York, l'estrea di a tragèdia di i tragicomèdia "Tally", u rollu principali in quali hè statu fattu di l'inimitatu Charlize Theron. L'attrìzia di Hollywood, in quale si aghjunghje assai travaglii brillanti, si prisintetanu in u photocuole di l'eventu cumpletamenti armatu, pruvatu nantu à una camiseta negra cun una stampata è una fiorta tutta di tulli, chì tirava una chaise nantu à i so spalle.

Charlize Theron à premiere di a pelicula "Tally"
Charlize Theron è Mackenzie Davis

À i pedi di u famu famosu eranu stivali di coghju cù strisci rosse è biancu è una sola rossa da Dior.

L'attrì l'hà capu capulavanu, è in i so labbra era un lipstick rossi brillanti.

Bona com'è sempre

Fighjendu u sognente di Charlize, chì staghju se celebrarà u 43 anni anniversariu, hè difficiule di crede chì hà scambià u quintu deci. Senza nè flattery, ella cerca di quince anni più ghjovani.

Per via di u so rolu in a film "Tally", induve ghjè una mamma cù assai zitelli, torturata da prublemi di u situ, l'attrenda, chì in a vita di l'abitudine persunalizà à parechji zitelli adoptati, hà guadagnatu quasi 23 kilogrammi, manghjendu rotolate cù sfruttezzi diffirenti è sfruttu milkshakes.

Charlize Theron in a film "Tally"

Cù un sicalenti crescente è i so pezzi boni, Theron ùn mi circà u megliu modu è dopu l'accustà u prucessu di sparizzioni, hà principiatu à pucherà cù l'overgrazia. U miraculu ùn hè micca successu è averà un annu è un mezu di ritruvà l'armunia è di novu cum'è ella.

Leghje ancu

Sicondu i fanatici di l'attrice, ora hè in una forma megliu di prima di filmi in a cummedia dramàtica "Tally", chì, incidentale, hè stata liberata in u lugliu.

Charlize Theron issa simana