Cumu l'Iris Apfel ellu sceglia e so vetru "marca"?

Iris Apfel di u pruduttore di l'articulu è a nota d'librettu hè benèttile per u so stilggiu luminoso è assai origginale di vestiti. Per a maiò connoisseurs d'arcuni straordinaria, Iris hè assuciatu, per suprattuttu, cù vetru massivu per una visione rimminente di corno. Quellu chì, sè micca sta donna, ponu cunsiglii nantu à a selezzione di vetru chì ùn solu ùn curreghjite i prublemi cù a vista, ma ancu sottumettenu a vostra persunità? A quistione hè una ritorica ...

À u principiu di u mese, HarperCollins pubbricau un altru libru di una bella seduta chjesa, sta volta hè una autobiografia chjamata Iris Apfel: Iconu accidental.

Però, volta à i punti. In u so novu libru, "Iris Apfel: A Random Icon", l'autore dedicò un capitulu tutale intitulatu "Talk about Optics" à l'scelta di vetru. Sicondu ella, longu prima di i spectaculji giantini addivintaru una parti integrale di l'imaghjini di Iris, ghjera avutu à prumessa in cullizzioni frames inusual:

"Com'è una picciuttedda, aghju assai assai di visità i mercati di fiorità è spentu tempu, scavalcannu nta i monti di scuru. Per qualchissia parcorsu hè stata marcale per l'occhiali, tutti i tipi di formi, culori è toli chì attraghjenu a mo attenza di tutti. Aviu avutu un boxu sottu à i mo scarpi in casa, induve aghju u mio scupertu. Quandu l'aghju avutu un altru marcu originale, aghju avutu bisognu di compra.

Apfel di scritta chì in u so ghjovanu ùn hà micca bisognu di purtate l'occhi di vista, solu chì, in u so avete, era un accessu maravigliu è assai modellu. In l'annu, a so visioni hà persu u so aghjettivu, è u dilettanti hà l'oppurtunità di uttene l'impresa da i so cullizzioni impressionanti:

"Parechji anni passanu, sò crisciutu è i vetru diventenu un attributu necessariu per mè. Dopu hà pensatu: "Eppuru, si avutu bisestile, sia u piacè!". Hè strazziatu i vetru maiò massiu è misi li lenti per a currezzione di a visione ".

La Sra Apfel dice chì hè stata pioniera ùn solu in a selezzione di vetru "pendenti", ma dinù a prima donna chì hà pruvata à i pantaloni Denim - jeans.

Chì ci hè questu libru?

In più di a storia di e vetru, in e pagine di u novu libru di Apfel, i lettori trovanu assai ritratti interessanti da u so articulu persunale, storia di pezzi di u passatu, ricordi di u principiu di una carriera designer. Iris admite u so amori di a musica di jazz è chì ùn pò micca esse sò smartphones. Un locu spéciale in i memori di l'icona di stile di 96 anni hè u tema di a so raporta cù u so cuncepitu amatu Karl Apfel. Iris comparte i secreti di una persunale felice è longa.

Apfel admitted that she had long refused to write another book:

"Ùn vulete liberà un album cù illustrazzioni, scrivite un libru di ricordi, o ancu più una cullizzioni di cunsiglii per ogni occasione. Ma dopu un zebrannu cuminciò a succediri chi era incomprensibile. In u corsu di una settimana, trè editori diffirenti chjamatu trè volte. Anu avutu dittu, dìssenu, pruvate di scrivere un libru per noi. "Un liveddu picculu hè solu i vostri pinsamenti. Qualcosa chì serà u dumanda à i zitelli ". E pensu chì era fune! ".
Leghje ancu

Pensemu chì a Sra Apfel ùn hè micca solu un icona di stile è un coltugista, hè cunnisciuta com'è un restaurriche di tessili è un mudellu chì hà tandu inviatu in a campa di publicità di Luxottica è MAC. In più, Iris in u 2013 era in u top list di cinquanta di e donne più modesti per 50 per versione Edizione britannica di u Guardian.