Chiddu chì Claudia Schiffer ti piace à dress up?

A supermodeli famosa Claudia Schiffer hà parlatu cù i ghjurnalisti di l'edizzioni americana di u Bazar di Harper è sparte l'infurmazioni nantu à i so dirivatu favuritu favuritu. In più, u mudellu Germanu disse, senza mancu meziornu cosmicu, ella ùn hè mai surtitu da a casa.

Da a pubblicazione hà fattu cunnosce chì a legenda di u mondu di a moda dà preferenza à a robba cómoda. E Schiffer segue a ricurdà i cunsiglii ch'ella hè ricivutu à l'alba da a so attività di u modellu designer Karl Lagerfeld. Ricumandò i ghjovani

Claudia hà sempre eseguite u so instinctu internu è cunfidenza instinti quandu si tratta à a furmazione di un stile unicu.

Bella e una vestite persone

Schiffer assicurò chì parechji anni di travaglià in mostra è in campane di publicità hà permessu di sviluppà una relazione especialità à e cose belle. U mudellu hà criatu u so stile individuali, chì hè più armoniu cù u mondu internu è u modu di vita:

"Avete travagliatu in a industria di a moda per trè decennii. Per esse mudellu, avè l'oportunità di pruvà à mè cumprà tutte parechje di e cose sorprendentemente bellissima. Questu m'hà aiutatu à capì ciò ch'e rilievu cuddà u mio individuu.

Sicondu a supermodeli, una di i so marchi favuriti hè Isabel Marant. Claudia hà apprezzatu in particulari a robba retro-stilistica di i 70 è 80: pantaloni flared, brushed decorate è calzature cowboy. Ci hè un mannequin sicilianu è i so tabou: ùn porta micca vistitu di poliester.

Claudia Schiffer amparò chì ella solu adore bè calzari, in a so cullizzioni persunale una quantità numerosa di scarpi di diversi mudelli è culori:

"Ùn vogliu micca cusì: Ùn sò micca sapendu quanti calzini sò in u mo vestitori! Pò di dì una cosa - sò assai, assai. Certu, aghju avutu ancu i preziosi - questi sò i scarpi di a coperta di a capsula Aquazzura, à quale aghju pututu u mo mano, è i scarpi in i tacchi di Star Nuvole.
Leghje ancu

A bellezza bruna chì crede chì a cosa più impurtante per una donna hè di sguassà i so ochji è oculte i difetti di a pelle, perchè u so borsu cosmicu sempre hà un locu per cunghjulatori è carcassi.