Issùu maghju di u Reporter di Hollywood accettata à u tema di u sexismu in u cinema

Sò sette belli e attrici talentu dispostu una "mesa redone" per discutiri di a malatia è più di prublema urgente. In poesia, pò esse chjamatu cum'è "A Place d'una donna di a Cinematografia Contemporanea". Superstars di Hollywood, chì anu acquistatu fama per i roli nantu à a televisione è in u cinema, parlavanu di u sexismu (differenti niveli di pagamentu, secondu u sessu) è di prublemi di età.

Gloss The Hollywood Reporter li prupone à i lettori ùn solu una risparmiata di fotografia cù a participazione di l'attrici, ma ancu cunvucatori veri di l'eroine di u maghju nantu à u tema seriu di l'uguale di genre.

Leghje ancu

Diva o una suluzione?

L'immucitati ghjovana è populari Jennifer Lawrence hà parlatu unu di i primi nantu à u trattamentu inutile per pagà. Hè sustinutu da i culleghi in u dipartimentu actuel - Jennifer Lopez, Julianne Margulis, Kirsten Dunst, Kerry Washington Constance Zimmer, Sarah Paulson è Regina King.

I so stylists anu sappiutu solu sapori feminili per una riserva di foto di sti donne. Un messagiu seriu hè cifru in i ritratti: "Sì, avemu tencitu è ​​femine, ma in ssu ci hè l'ordine è a disciplina di ferru! Hè sti qualità chì permettenu ogni unu di noi per ascenda à l'Olympus cinematograficu ".

Jennifer Lopez, una super-attore pupulari è intèrpretore di canzoni populari, cusì espressa in u clima generale di i so culleghi:

"Sempre era sempri stranu, perchè e donne chì e donne di a nostra professione si cumpurtava di manera distinta ca l'omi? Emu annunziatu quandu chjamanu "Diva"! U successu hè venutu per mè ùn perchè sò bella. Hè u fruttu di travagliu duro ".