Boots-marshmallows - master class

Ciò chì pò esse più in u toccu chì l'arraggiuzzi di l'aria, cunnisciutu cum'è marshmallows, nantu à i maghi? Questu primu calzature devia esse in u vestitori di ogni zitellu - prima, i peri sempre seranu cali, è sicondu - hè una grande addiu à u vestitu festiu. Dunque, vide una scatula dettagliata di cumu per vincere u bote cù fugliale cù l'aghju di puntata.

Booties-marshmallows con agullazioni

Bind booties-marshmallows cu radius son simuli chì ancu i studienti pò spessu à guadagnà à questa cumpagnia, è ùn avemu bisognu di cumpensà i schemi di cunfusioni. Allora per u travagliu avemu bisognu:

Dopu avè dispostu tuttu ciò chì avete bisognu, avemu sempre in a classa maestru nantu à u tacchino pieni-marshmallows.

Booties marshmallows - description

  1. Prima di tuttu, fate 45 loops di u filu di Borgogna.
  2. In seguitu, vulemu 8 fille di punta di garter, per quessa, a versione è a parti di u frontale sò puntualmenti u stessu - solu i loops faciale, ma di ricurdà chì per una bella è liscia, u primu ciclu ci vole sempre esse eliminata senza avellu, è l'ultimu - puntata cù purl.
  3. Ora avemu intruducendu una corda di borondane è a cunghjunta cù dui fila, un patrone - com'è stitch garter.
  4. Puderete chjappà a band elastica, attaccà l'estremità strettu, torna u nostru filu di claretu è l'avete altre 8 fila.
  5. Avà, finu à l'ultima, avemu un rosamentu di filu di claret.
  6. In questu staghjunghje duverebbe decide si esse turrenti nantu à i nostri buggetti. In a classa maestra vulemu indicà a descrizzione di u zitilletta senza una spicca - perchè un pezzu petite serà più comune. Allora, entre in u filu rosu.
  7. I primi 15 loops si moviamu à l'aghja di cultillaria chì manca, sughjenu micca unibunditi, i 15 punti di punta sò stati cù a stitch mesh stitch cun un fille roscu.
  8. Avemu turnatu, avemu torna torbenu i loidi in rosa, è l'ultimu, u decighju, avemu unitu cù l'ultimu ciclu di culori di Borgogna. Puntegà u fattu chì in a parti di u fronte voustamosè i dui loops cù un loop back, è in u reversu cù un loop di fronte.
  9. Scudemu cusì finu à quà ci sò solu 15 loins rossi da l'aghju stampatu, tutti i cicli di Borgogna si deve esse cutatu. Agghicate a pedicure è aghjunghje un patevule predilettu.
  10. Cumu avemu ottu l'ottu loop da quindici chjusi, questu, u mezzu. Da u mezu di u filu roscu accumincianu a scrivinu i ciclichi facial à a chiave. Avemu 16 bucuti.
  11. Punteghjammi una corda rossa di 4 fila di calcitazione di uniforme - ancu i fila sò realizati cù i ciclichi, i stile stanu cù fronti di fronti.
  12. In seguente avemu intruduciutu una fila di Borgogna è triticiu novu 4 fila, ma facemu stu patronu per contru - ancu i fille di facial è stile - purl. Allora cambiemu u filu novu.
  13. Cusemu avemu un puntitu finu à avè ottu 6 strippi di culore di Borgogna, è l'ultima strapata sarà chjaru. Avà poi chjaru i pernuti.
  14. Allora aghjunghjule u patevule duie volte è cusì u filu di a stata resultanti à u piuvale.
  15. Fighjà, pigliate una agulla cù un filu è appughjate stretteci una striscia di patevole nantu à a cima è culore, avemu attaccatu à un ligami affidante.
  16. Allora, cù un fille rosu, pudemu fà un fringe di malenconiu. Avemu usatu u patru "culonna senza crochet" è attaccà un pinetochku à u vinu.
  17. Cum'è sapete, i zitelli anu da toccu à ghjucà incù i so gammi, perchè u pateri ùn hè micca persu per accidentamenti, l'elasticu duverà esse abbastanza abbastanza, ma hè ancu impurtante per ùn esse di sopra à l'altri. Per fà a nostra banda elastica più elàstica, cambia u pruduttu in pettu à u culligamentu cù l'aiutu di i publichi di cunnessione un pocu pull the pull band of rubber of baby boot-marshmallow.
  18. Booties per a zitella sò pronti.
  19. Per annunzià u patevule superiore spessu pritatu cusì, facemu di cintes satin d'una fioritura è prismia in un centru in un ramu.
  20. Booties-marshmallows sò pronti! Accustonu per calà i pede.

Bootiesi boni pò esse in legatura è crocheted . U zitellu saria ancu cum'è patevule, autucere , chì sò ancu facilmente è fà cun lintassi per elli.