Signs of February

Febbrau hè l'ultimu, è, felice, u mumentu di l'invernu. Dopu à l'antichità, a ghjente aviani avutu chì questi o altre fenomenu naturale affettanu i misuri futuri, l'estate, a vendita futura è a vita di u populu. In a vita muderna, assai di elli ùn anu perdutu a so rilevanza, ma qualchì persone sempre l'aiutanu à e persone a so cunnessione cù a natura.

Questu mese, Maslenitsa hè celebrata, una festa antica Slavica chì celebra l'inviu è invitendu à a primavera per vene in ellu stessu. A simana di Shrovetide fu accumpagnata da una festa populari, una varietà di pancakes, è l'ardenti di una scarabeo.

Signs of the weather for February

Febbrau hè chjamatu di modu diversi: neve, lute, bogogié. È ùn hè micca maravlu, perchè u tempu in questa periode hè assai duru. Spessu, i ventali sò sopra, sopra sopra i venti, è in un regnu tempore, i froste ùn pensanu micca di retrocede.

Febbraio - ricche per i miràculi di u mesi. Sicondu u tempiu di u lugliu, i nostri babbi puderi avvistà micca solu ciò chì l'estiu serà, ma ancu apprezzate nantu à tuttu l'annu currentu.

  1. Allora, u 2 di frivaru 2, in u ghjornu Yefimiev, unu pudendu amparà nant'à u clima in un futuru vicinu. Allora, se i misgi scraped in u pianu cun l'arraggiatura, è i gaddini giuzzianu, hà indicatu chì una piovana cun u ventu forte si comia.
  2. In Xenia a mità di l'inguernu (u 6 di frivaru), u clima hè stata guardatu è si dìssenu: "Qualessu tipu di Xenia seranu cum'è questu quì u primu da aspittà".
  3. U 10 di frivaru 10, in u ghjornu di Efimov, u ventu hè stata cunsideratu un pardonu. Hè significatu chì l'annu sanu era purgatu è dinò.
  4. U ghjornu di Nikitin, u 13 di frivaru, hà vistu u cumportamentu di i maghju è i corpi, è si chianciaru assai e forti, cuncernonu chì averebbe nevicati è un ventu forte era pussibuli.
  5. 16 di frivaru, in a festa di u Signore, l'ultimi feri di u fece di u fece. Si in quellu ghjornu a neve si stalla sottufata, prumesse una misura annata, è se u celu era stellato, da questa a primavera arrivarà tard.
  6. Se u clima u 18 di frivaru è calda, ùn ci era più ghjàllichi è ùn hè micca esse vale.
  7. U 24 di frivaru, i nostri babbi, chjamatu Vlasiy's day. Vlasius era cunsideratu u patronu di l'animali domestici, in particulari i vacchi. Perchè, quellu ghjornu, circundatu di cura è di attenzioni di e vacche, hà verificatu u fornimentu di nutizie. Inoltre in questu ghjornu, a Ghasteburgu di u Vlasievo sò generalmente cuminciatu.
  8. Thunder è lampi in u ferraghju eranu noteu sopratuttu cun cura. Siccomu tali fenomeni ùn sò micca tipici per l'inguernu, hà culligatu questu cù u feritu avvenimenti patevoli. Hè stata creu chì u furesta sarà vacante, questu, fieru, i fierce sò pussibule.
  9. A tempesta di Febru à u populu hè cunduta cù un signu annantu à a guerra imminenti, o grandi avvenimenti chì cambienu assai in a vita di a persona.
  10. Se u feratu di u ferraghju fù calda, i signes si parlavanu di a fredda primavera, è ancu di u tempu di u chiuchju è chjaru. Un frostu di frivaru, per contru, prumesse una primavera calidez è un veru caldu, è u frostier l'ultima settimana di frivaru, u più chjucu duverebbe in marzu.

Signs about the wedding in February

In i vechji tempu, a ghjente hà pagatu assai più attenzione chì in u tempu mudernu, u tempu di u matrimoniu. L'unioni di ferraghju erani cunsiderate forte è felice, ma questu solu cuncernatu a prima metta di u mesi. Ùn hè micca cunsigliatu per ghjucà a festa à a festa di u Shrovetide, è dicenu: "Quellu chì si maritò cù u carnaval - hà fattu amici cù i poviri".

Durante a Great Quaresma hè ancu megliu d'abbràze di u matrimoniu, postu chì ancu in a chiesa, questi ghjorni ùn anu nimu.

L'invenzione chì cascanu nantu à u Ghjornu di Tutti Lovers hè ancu cunzidiratu un ghjornu dolore per a festa, era cunvinta chì i ghjovani puderianu trazzallu.