Signs on the Red Hill - chì pò è ùn pò micca esse fattu?

L'intracadulamentu di i costi pagani è ortudarghe si hè riflessu in a festa populari è vivaci di Krasnaya Gorka. Ellu simbolizza a vittoria annantu l'inviu è a venuta da a primavera. In i tempi antichi, era cunvinta chì a natura era già in u putere di una fioritura brillanti, è davanti à tutti l'aspittà solu per ghjocu di sole di sole.

Chì significanu a festa di u Red Hill in Orthodoxy?

Dapoi u tempu anticu, a festa di questu ghjornu era attaccata à a Resurrección Brillante di Cristu è si celebrava una settimana dopu a Pasqua. Fomino Sunday or Antipascha hè u nomu di a chjesa di a festa Krasnaya Gorka.

  1. Antipascha ùn hè micca l'uppusizzioni di Pasqua, ma a continuazione di una grande festa per i believersi Ortodoxi. L'interpretazione di u nome di l'iglesia implica u cuncettu "invece di Pasqua".
  2. Fominu Dumenica hè festa, ricivutu un tali nomu, perchè l'apòstulu Thomas, chì ùn hà micca cridutu in a risurrizzioni miraculosa di Cristu. Ùn era ancu trà i studienti chì vense à vede un miraculu quellu ghjornu. A strada più altu di a fede, hè quella chì a Rosanna Roja hè in Ortodosia.

Turismu turchinu - signa

A maiò parte di i festivals populi sò chjappi di parechji superstitions, è quellu ghjornu ùn hè alcuna esurtazione. Dumenicu è signali annantu à u Red Hill anu influenzatu in a cultura eslava è ùn hè digià difficiuli di spiegà a so presentazione:

  1. Se ti tira una munita in un pozzu cù l'acqua è fate un desideriu annantu à u stessu tempu, da esse ghjustu.
  2. Era chjaru di lavà l'ìndici, è piglia una lavare cù questu acqua. Avemu accuminzatu cù u membru più chjuca di a famiglia è hà ghjucatu incù u più anticu. Questu hè stata fattu per a ricchezza è mantuva secrezza.
  3. Da tutte e malatie, i disputa è i disaccorsi era necessariu di leghje pricori di quellu ghjornu. In a mattina, à lunch è à a sera.
  4. A necessità per a bona furtuna nantu à Red Hill hà cullatu in vistiti russi.
  5. Per attruvarà bona furtuna, u membru più anzianu di a famiglia trattatu tutti i so membri cun un pastellu di Pasqua. Dopu à i migghiori sò trattati i pani.
  6. Per migliurà a salute, era necessariu di mette l'ovu pinzatu in u saccu, è andò cun ellu à u serviziu in a chiesa, è in casa per manghjà.

A parte di questu sarà cunnessu cù i ghjovani chì sognettinu di vincerebbenu subitu, è ùn ne hè micca surprisante. A primavera hè u tempu di l'amore, è a festa, celebrata da i festivals fugliali, hà permessu à i ghjovani omini per ghjunghje è sceglie un coppiu. Signs on the Red Hill per casare:

  1. A zitella chì vole esse a sposa, in a mattina era necessariu, quantunque prontu per andà in a strada è senza parlà à nimu. U primu omu hà avutu esse dumandatu aiutu per aiutà. Fighjatu a manu, passava l'energia di l'omi.
  2. Uovo di Pasqua, chì dà una donna felice in u matrimoniu, cumpararà a felicità di a famiglia cù a futura sposa. Era cumuni per e zitelli casani à dà ova à i so amichi micca maritaru.
  3. I martili santi Simone è Aviv è i martiri Guria, Paraskeva è Catherine aiutaru li fimmineddi trova a so sorte in amore. À questu ghjornu, urdinò un furore "Da a Salute".

Red Hill - chì pò, è ùn pò micca esse fattu?

A vita urbana urbana hà fattu i so riparazione propii à a festa di questu ghjornu. In u paese è in i paesi era cumuni per avè un bellu riposu. In i carte annantu à u Roseddu Rochta crede è pruvate à osservà tutte e costumi. Ciò chì pò, è ùn pò micca fà nantu à a Cullina Roja, sapia di ciò chì - duie vechji è ghjovani:

  1. Era pussibile di diventì finu à a cascata, hà cridutu chì avà prumesse un casu successu in un futuru vicinu.
  2. I paisani durante a festa puderanu esse chjose una parechje per i so figlioli.
  3. À l'amatori, era pussibule di ghjucà un casale, era cunsideratu un signu boni . U matrimoniu prumittia di esse felice è forte.
  4. Ciò chì hè fattu nantu à u Red Hill, hè cusì hè necessatuamente dispostu à diversi cuncorsi è cuncorsi.
  5. Per rinunce à a tristezza in questa festa hè impussibile.
  6. Una mala sorte di disputà cù una persona, ùn era micca pussibule di fà a pace davanti à a Trinita.
  7. Hè impussibile di stà in casa, promete un annu sanu di solitude.
  8. Sicondu a superstione, i pareglie ùn deve micca cammellu secondu in stu ghjornu, promettenu una separazione ràpida.

Pudemu travagliu nantu à a muntagna roccia?

Per signi, Atipaskha impedì u travagliu relative à l'agricultura - era à una povira vendita. I ducumenti stòrichi ùn anu micca riflettendu di qualse manera chì puderà travaglià stu ghjornu, ma perchè Krasnaya Gorka hè un vacanze chì annuncia un domu, hè megliu di abbandunà tutte e cose per più tardi è da u core per restè, si rallegassi in a primavera, calore, cumunicà cù i to parenti e pezzi vicinu.

Vanu à u cimiteru nantu à u Red Hill?

Sicondu a creda, in u ghjornu di a risurrezzione di u Signore è i seculi sette ghjorni, l'ànime di e persone visitate i so amori. Dopu a celebrazione, sò in generale invistigati in u cimiteru, questu, per andà à i fossa è fistinu. A chjesa ùn permette micca visità u cimiteru in a Pasqua brillanti - hè una settimana di gioia, micca per tristezza, ma hè urdinaria per andà in u cimiteru nantu à a muntagna.

Sò i figlioli battezzate nantu à u Red Hill?

I sacerdote spessu si ricusate di guidà una ceremonia particulare in una festa di a chjesa o duranti u viaghju. Questu pò esse dovutu à e regule è à a chjesa chì quellu di u ritu hè dumandatu à esse cù a decisione di u prete. In fatti, i canoni di a chjesa ùn impedinu micca a cumpurtamentu di i rituali in quelli ghjorni, averemu a dumila, seghjienu u battèsimu à u Rochja Roja, sparisce per ellu stessu. A chjesa ùn pruibisce micca a splutazioni di u sacramentu di u battèsimu , ma da chì ghjè un ghjornu chì tutti i morti sò cunmenu, u ritu di u battisu ùn hè micca appruvatu.

Hè pussibile esse cizatu nantu à a muntagna roja?

Certi signali avianu a morta, ùn aghju vultatu in mè, è aghju aghju avè ubligatoriu, ma hè ancu necessariu di risolve e urgente. Supersticiosi si pò dì ciò chì pò esse fattu nantu à u Red Hill, è ciò chì importa di prumpirà per più tardi? Per i ragji evidenti, ùn pudete micca lavare, puliti, puntelli, ma pudete piglià un haircut? A chjesa ùn impedisce micca un capelli di cuteddu in questu ghjornu, ma ùn ci hè bisognu. Prima di a semana di Pasqua in un ghjornu limu, era u tempu micca solu per lavà, ma di cut-hair, li facianu densi, sani è belli.

L'omi culuranu u coli rossu?

Questa festa hè ricca à i partiti divertenti è i festività popolari. Per elli, u terrenu fù sceltu cù slides è colti. Per tradizione, tutti nantu à u Rochja Culleu aghjunghjenu i ranchi è l'olii rotulati, pittatu in russu, da elli. À quale l'ovu hà sceltu è ùn anu micca apughjatu, sarà sanu è cuntentu u annu sanu. Oghji sò ancu purtati à i fossa di i morti, datu à i parenti è l'amichi. Hè stata riettazione di pittura di u vesu o di u ghjornu di a festa.