Pudete un maritu è ​​a sposa sò godparenti?

A maiò parte di quelli chì passavanu u rituu di u battèsimu , ùn sapanu micca nunda di e so funziunalità, datu chì u mumentu di u sacramentu hè falatu in a zitella prima. Per quessa, dumande cumu cumu l'uttinu sarà u secondu u maritu è ​​a mòglia sò dumandati solu quandu sò stati invitati per diventà godparenti o esse bisognu di rializà un rituali per u nostru ziteddu. Siccomu in a tradizione cristiana, u batteghju hè un sacramentu impurtante, hè vale a pena di risolviri tutti i punti disposti in anticipu.

Hè pussibule di piglià i godparenti è a mòglia?

Tradizionalmente, i rigioni stretchi sò imposti nantu à i padrasti, chì l'imballa sussegwenti di u zitellu à a chjesa deddende elli. Inoltre, anu deve proporcionar tot tipus d'aiutu fora di a vita spirituale. U baptismu pò esse rializatu solu una volta, perchè ùn pudete abbandunà u padrino (mamma) o cambiassi più tardi.

Questu hè ancu veru si i seguitori cessonu di esse cristiani (si cuminciaru à guidà un modu injustu di vita). Cusì l'scelta di l'omini avianu a essiri bè pinsatu, questi averebbi bisognu di scuntrari tutte e prublemi (solu in casi listessi) di a tradizione cristiana ortodoxa. Ma u principale hè chì i destinatori futuri sò deve esse cercati da voi, in nisun locu ùn deve esse responsabilità esse posta nantu à persone aleatoriu.

Guidati da sta regula, assai pirsuni pensanu à invitaru parenti vicinu à diventà godparents o un parechje cuncepitu cunnisciutu, ma hè pussibile da e lege di l'igiene, pò esse u sposu è a sposa sò godparenti? Sta pregunta hè responduta in unequivocale: e persone chì si sò maritatu ùn pò micca esse ricivutu à un zitellu. Inoltre, siddu i paisani accumincianu una relazione, a chjesa ùn hà micca pussutu d'appruvazioni di u so matrimoniu. Sì, nantu à u cunsigliu di un sacrificadore, risponde à a quistione si hè pussibile un padrunu à u vostru maritu è ​​a mòglia, chì tù sì trattatu una direzzione, micca appruvata da a chjesa ufficiale, solu per dì una setta. Ma ùn hà micca bisognu di circà una coppia, solu un riciventi, chì u genere saranu cumparendu u sessu di u zitellu. Eccu un requisitu ecclesiasticu rigulari, è l'invitu à u ritu di i dui godparenti è di a grande hè sola una tradizione , da inizialmenti u rimborsu era unu.

Pudete un maritu è ​​a sposa sò godparenti di i zitelli di sessu di un paru? À questu compte ùn ci hè micca pruibbimentu, perchè s'è vogliu voi chì i vostri amici amici per addivintà i cuncessiunanti di u to figliolu è u figliolu, pudete invità à stu rolu, ma solu in tempi diffirenti.