Imaginazione in Psiculugia

Cunsiglii nantu à i scuperti scientifichi, sìammu maravigliati: "Cumu pudia avè pensatu di una tale manera?" Tutti i culpiani di l'imaginazione di u scientistu, chì era diretta à u percorsu ragiunatu, à ogni modu, hè a vista di u male di u prublema. Cridendu chì rollu psicoluggìa assigna à l'imaginazione, perchè à l'ochji di sta ciencia, i cori familiari sò revelati da un altru angle.

Funzioni di l'imaginazione in psiculugia

L'abilità di crià una cosa novu novu da l'imaghjini esistenti è i cunniscenze hè necessariu per l'omu, senza chì u prucessu di a cugnizzione ùn saria impussìbuli. Per quessa, u cuncettu di l'imaginazione in a psicolugia hè assuciatu da u pensamentu, u ricordu è di a percepzioni, chì sò ancu parte di a cugnizzioni. A creazione d'imagine mentale precede u risultatu di ogni attività, diventendu un incitantu à u prucess creattiv. Ma e funzioni di l'imaginazione, micca solu per questu, per esempiu, in a psiculugia, assuciate parechji quattru cumpagni.

  1. Per risolvi prublemi pratichi (pragmatichi).
  2. Per a regulazione di emozioni, stati fisiològii è i prublemi mentali (psicoterapu). Per esempiu, per tutti l'effettu placebo cunnisciutu, hè un illustratu vivu di sta funzione di l'imaginazione.
  3. Regulu di memoria, attenzioni, parolle è altri mezzi di cugnizzioni (cognitive). Spiegu a diri li paroli in mente, prima di dichjarà, è di pruvate di ricurdà un fattu, attempu di riacissimu li nostri sentimenti quandu avemu avutu prima annunziatu di questu avvenimentu (ciafume, emozioni, cunversazione, sona, etc.).
  4. A pianificazione di l'attività.
  5. E furmà l'imagine è manipulanu in a mente per programà diverse situazioni.

Ma questu fenomenu sorinariu pò esse distinguitu micca solu da i funzioni realizati, ci sò ancu parechji tipi d'imaginazione. A creazione passiva di l'imaghjini includenu visioni, sònnii (ieddi consaculati evucati) è sònnii (avvene previstu). E a maiò parte di tutte a psiculugia di l'interessu sò modi attivi di imaginazione, induve elli socennale ùn sia micca l'ultimu postu. Questu hè cumprinneru, hè grazia à questu tipu di fantasimu chì pudemu apprezzà e travagli d'arti è utilizighjate a scuperta scientifica.

Imaginatività creativa in psicoluggìa

Stu tipu di fantasija permette di creazione novi imagine per a implementazione dopu. Hè u solitu à distinguishà entre novità objettiva è sughjetiva. In u primu casu, l'idea hè stata propriu d'urigine, micca basatu annantu à l'experientu di nudda, u sicondu casu implica a repetizione di l'imagine creatu prima, sò uriginali solu per questu persona.

A rapprisintazioni mentale di l'imàgini (imaginazione) è di pensà à a psiculugia sò stati intrenchu. Inoltre, ci sò parechje quandu l'imaginazione creativa sustituisci u pensamentu loogicu. Questu si spiegà di manera simpliciamente - a logica ci ponu aiutà à apre a tutti i ligami dispunibuli, per stabilisce u veru statu di e cose. Hè esse, usando un pensamentu lòggicu, "sprime" di l'ogetti è di i fenomeni un massimu di informazione. Ma tuttu si sviluppeghja in stu modu solu in a prisenza di l'infurmazioni necessarii o a pussibilità di l'ottene di i calculi lògichi. Quandu l'infurmazioni ùn sò micca abbastanza è ùn ponu micca uttene per un raghjunamentu objettivu, l'imaginazione creativa è a intuizione sò vinute à u salvata. Cù u so aiutu, i creati cosi mancati, chì aiutanu à vincular tutti i fatti in un solu sanu. Stu sistema opira finu à quì ci sò cunnessione vera chì aiuta à spiegà lòggica a rialità. Stu rolu creativu di l'imaginazione fa necessariu in ogni professione. Eppuru, sicuru, u fisicu passà à i "palazzi di a mente" un pocu menu spessu di l'scrittore.