Tuol Sleng


In u misteru è u misteriu paese di Cambogia , in più di i monumenti di l'architettura è i tempii antichi, ci sò dinò evidenza monstruosa di a storia vicinu, cum'è u museu di u genocidiu Tuol Sleng.

Storia di u Museu

U museu di u genocidiu Tuol Sleng hè ancu chjamatu prisioni S-21. U museu di l'oghje hè u cinque bâtimente di l'antica scole di i zitelli in Phnom Penh, chì sò stati prisioni è un locu di tortura è esecutiva di parechji millares di persone. Da Khmer, u nome di u museu hè traduciutu cum'è "strychnine hill" o "coline di arburi veninu".

Tuol Sleng hè stata fundata in u 1980 in a capitale di Cambogia, induve in u prigione sanguinale di u regnu Khmer Rouge da u 1975 à u 1979 si trova a "Prisione Sistemi 21". Quì in ogni rinochju di u museu sò signalati "Ùn sorri micca", è hè improbabile chì questu pò esse fattu in l'atmosfera di tali energia.

In più di e tombule in u tribunale è a furca, in ogni classu ci sò documenti di cuttidenti celluli midianti di 1x2 metri, poni cù i filamenti elettrichi è ghiacciati. Tanti pezzi, à a dumanda di parenti di i vittimi, diventanu in memoriale. I casti sò impannillati in centosi di metri di filu di varcuzzi, prima chì era sottutu à tensione. Questa hè a memoria di i pratichi sopravviventi, ùn hè micca chjaru di parlà quì, ogni petra chì ci hè ricurdatu di u dulore, u sangue è di a morte di e persone innocenti.

Storia di Tuol Sleng

Cu l'alzà di u Khmer Rouge guidatu da u cuncettore Paulu Later, quattru mesi dopu a fini di a guerra civili, a scola media faciu prisenza. L'historiadoru assume chì i so prigiuneri eranu di 17.000 à 20.000 persone, e dati exacti, sicuru, sò ignorati. À u listessu tempu, ci eranu circa 1500 prese in a prigiò, ma ùn si sò micca stati sughjiti. In regula, questi eranu i suldati sirvìanu l'antiggimi regimi, i monjosi, i duttori, i duttori è parechje altri. Unipochi eranu parechji cintunarii stranieri chì ùn anu micca riutu di abbandunà u paese. Solu circa 6000 ritratti di e vittime è parechji di i so bè ghjurnale persunale. A pupulazione fù cruelmente torturata, mantinuta in i catene cù vilucità, di fami di morti.

In principiu di u 1979, u regnu sadisticu era annunziatu da e truppe vittite, u paese fù liberatu da a dittatura, è in a prisión S-21 solu 7 persone si truvaru sopravvivule. Hè statu decisu di abbandunà a scola senza cambiassi è reparazione, è un annu dopu un museu memoriale fù apertu in questu. In u scola sò e funerali di e l'ultimi 14 vittimi, èranu torturati à morte in l'ultime ora di a liberazione di a capitale, u restu era sipuntatu in l' "campi di morte" .

Pol Pot è i restos di stampati sadisticu finu à u 1998 abbandonà in i junni tropichi di Cambogia è di Tailanda, un dictoru fiatu muriu u 15 d'aprile. Trenta anni dopu à l'abulizioni di u regnu prudente, u 30 di marzu di u 2009, Kang Kek Yehu (era u capu di u pruneru Tuol Sleng) hè statu pruvatu è cunnentatu à 35 anni di prigiuni.

Cumu à u museu di u genociutu?

Tuol Sleng hè statu vicinu à u Monumentu di l'Indipendenza in u core di a cità. Pudete viaghjate cù trasportu pùblicu nantu à tuk-tuk per $ 2-3 o pudete caminari di l'autobus chèra di u volu N ° 35. U museu hè apertu da 8 am à 11:30 è di 14:30 à a fine persone cinque.

L'ingressu à u museu hè nantu à u punente di u 113 u Strada. I scursuli sò guidati da i parenti di anziani prigiuneri. In u video sala di u museu, duie volte à ghjornu, hè filmatu documentale nantu à i crudi criminali di i Polotoviti.

Per ogni turistu straneru, u prezzu di u bigliettu $ 3, cambogiani sò liberi. Pudete fà photo è video gratuiti. Alcune di l'urganizazioni di i dritti di i dritti umani also furnissi assistenza finanziaria in u museu