U lumi avianu sfruttatu, chì successiva?

Tulipani - pianta giardini perenne, chì hà maravigliatu in forma è culori fiori. A cura di lirizzu in generale ùn ponu micca avè malvagante: i làmpiani sò fàciule di pianta, ùn deve micca bisognu à spuntà è sprejanu regularmente. Hè necessariu solu per spiegà l'acqua di u fiori, fate a terra è in qualchì volta alimenta i fertilizante. Ma in u piriudu dopu à u fiori, i pianti sò devenu esse trattu particularmente. Ciò chì fà in prossimu di i giardinari, dopu chì i lirumi anu spusonu?

Cumu sippuru u lysii dopu à vultule?

A preparazione di u lique per u invernu accumenza cù a rimorca di i fiori secchi. Questu hè fattu per chì a pianta ùn hà micca cunsumata energia per riuniscenu i graneddi. Ancu dopu chì i fiori anu spusonu, è a pianta ùn si vede cusì décorativu, hè megliu ùn puderà taglije i zicchini. Ancu i macchii è i foglie cunghje micca ùn abbia furnisce u bombe di nutrienti. Inaugatori di lumièsse dopu à a splutazioni hè realizatu solu à a fine di a staghjoni è si sviluppeghja in tale manera chì e razzi d'un annu, situate quasi nant'à u livellu di u livante, sò cunservati. I razzii annuale pruvenenu u bombe di fiori cù nutrimentu supplementu.

Per fà per fà unepochi di l'apparenza pocu attraenti di i lysii sfarenti nantu à u clover, u modu più faciule è di fà un disguised - per pattighjà in fronte à un altu grassu o fiore annantanu chì cubbi i vegetali marchiti.

Addazione di lirieri dopu à vultule

Tulipani dopu à a fioritura necessariamente furnianu u fertilizzanti di putassiu. I sperimenti ùn anu micca avutu l'usatu di fertilizà u fiore cù l'abbinimenti minerali, perchè dopu chì anu statu introdussi ripetitumente, i liliu addiventanu più dulurosu, chì li fa difficult to tolerate inverndu, sò più prubabili di esse esposti à infizzioni è fiasca pocu annu dopu.

Hè ancu possibbili di furnisce i bianchi cun una materia urganica, solu ecciteghja u compostu frescu. L'ultimi pò causà una crematoria di u focu o pruvucazanu i malati infecciosi fungali è infittivi. Hè megliu à a fine di u ciuriu per fà solu solu, a basa chì si vende in maghjini specializzati. Grazie à questa nutrimentu extra, u focu ripensore megliu, è i prudutti di i fiori sò stati. Hè ricurdatu ancu di crescere l'aurazione di a pianta in tale chì i lamperi accumulanu l'accortadoru necessariu di nutrienti in tuttu l'inguernu è crescenu più forte.

Traspurtannu lirieri dopu à vultule

Ùn tutti i ghjuridichi ùn sò u tempu timore ottimu, quandu i bianchi dopu à vultulia. I sperienti ricunniscenu fà micca questu micca prima di 3 a 4 settimani dopu a fine di u fiore. Se fa un trasplante prima, in seguita, a pianta o cù diffiulità s'acostuma, o pò mancà completamente.

Per trasplantà i fiori, hè necessariu di separà i parti morti di a pianta, dà u bombe per secca à l'ombra è trattatu cù un desinfettante, per esempiu, una solu rossa di permanganate di potassiu o di carbone. U materiale di piantazioni assicurata hè stata pianta in cavalli cavatu.

Stracciati lumi bianchi

Ma di lascià pè l'invernu in a terra pò solu alcune varietà di liri. Frost-resistant, per esempiu, ioghji asiatichi, bien tolerate ancu assai inguernu severu. I bianchi Tubularu deve esse scupertu, spartu cun una mistura di serradi, torba è di sabbia, è mette in un cuntainer, in una cantina o un soto senza calata finu à a primavera. Hè pussìbule di guariscenza di almacenamento di bulbe nantu à a superficia di u frettu in un pappu cù un sustrato di serradi, sabbia è turf.

Shelter shelter for the winter

Hè ricumandemu per chjappà a varietà orientali di i lysichos di giardinu in u periodu friddu cù una capanna di turba o foglie da l'arbureti. U megliu insulation for bulbs that winter in the ground hè una capa di neve. In a primavera, refugghiate da u compost hè sguassatu cum'è cambienu e cundizioni climatichi.