U giardinu in l'buttiglia

In u 1830 l'inglesi Nathaniel Ward hà fattu un scupertu interessanti. Hè trottu chì in un cunghjettu chjusu di vetru, induve ùn ci hè micca una circulazione di l'aire è l'acqua, i pianti pò crescenu assai. Sta scuperta prestu prestu pratica è a ghjente cuminciò à creà mini-giardini in una buttiglia.

Forsi, questu hè u modu più pressu per acquistà un giardinu di fiori, perchè tutti anu un uttellu di vetru adattatu. Per creà un giardinu in un tali contenedoru, ci devi esse un microclima peculiar, di u bughju diffusa. Sceglite i piani cun questu fattore in mente.

Cumu fà un giardinu in una buttiglia?

Per fà un giardinu in una buttiglia cù i so propri mani sarà necessariu:

  1. Contenutu di vetru. Un gran vetru nantu à a perna, un vasu di vetru, una buttiglia in bocca cù un corpu stretchtu, un vechju aquarium, un vasu di forma insolitu.
  2. Drenaje. Vendu à a tenda già listessa. Nota, più chjucu di a capacità, u drenagiu hè culpèvule.
  3. Carbone. Questu hè impurtante per i cupirtelli cunchi, per i cuncetti aperti ùn hè micca necessariu. I pilloli di carbone activatu sò adattati.
  4. Ground. Pudete cumprà liste in a buttrega. A terra hè chjesa sola da 1/5 di a capacità.
  5. Un paru di foglie di carta, un cuteddu, una furcedda, una cullette, un bastone, un filu di filu. Hanu aiutu aiutà à colmu di u bastimentu cù un vicinu ghjuvatu.
  6. Articuli di decorazioni. À a vostra scelta, pudete pigliate a mugna secca è neta, cunfile, rame, una coppa di plastica per una laguna, un mintu di legnu, rimi di u ventu, raghji di ceramica, musclette, cornei stragali è simili.

Prima, mette una fuga nantu à u fondu di un cunghjettu di vetru. Un chaschju di 5 cm salvarà e razzii di a decadenza è aiutà e piante respira. U paisaghju cuncipitu aiutà à realizà una altura differente di a capanna di u bacinu.

Quandu l'buttiglia hà un cùaddu, aghjustate una carta di carta in a bocca è guidà à quandu u drenagiu o di a terra ci vole à manghjà. In u fogliu hè stata una strata di charcoal, chì faci un antisetticu. Pudava carbone nantu à u carbone. In casu di necessariu, fate u carrughju nantu à u bastone per scoglià u pianu.

Forse, armatu cù una cuchja è furcedda, pona i pianti. Cogliu una raggia in a terra, utilice una furchetta per rinvià a pianta in un cuntinuu è a pianta. Terra tornu. Allora sò piantati tutti i pianti selezziunati. Dopu chì dicoraghju u vostru giardinu in una buttiglia à u gustu.

Ùn ferma solu per valdi. Ci sarà poca acqua. Hè abbastanza per lavà i vetru un pocu è umucciu a superficia. Lasciate u cuntinuu per un'anzu à u restu.

Sì u giardinu hè chjusu cù una cupirtella, sia avete nutatu chì u cuntinuu possu nebbia. Mantene a tapa abica finu à chì a cundensazione sparisce. Dopu quì, cercatu fermu, perchè ùn hè micca avellu apertu. In una capacità chjusu, u giardinu chì cresce in modu sensibile bè senza l'aiutu fora.

Pianti per un giardinu in una buttiglia

Ricurdativi, più di 3-4 piante ùn sò micca stati posti in un giardinu in una buttiglia. A lista di i pianti chì sò cultivati ​​in terrulli è fiascalli hè più limitatu. Ùn pudete micca pianificà e crescente dinamicu. I pianti d'arbureti pò esse usatu, ma hè difficiule di eliminà i fiori. Per abbandunalli troppu hè ancu impositu, per descompondienti, diventanu una fonte di variate malati.

Avemu l'urdinamentu di cultivà solu e piante da un sistema di razziali o senza ellu.

Per un giardinu in una buttiglia,