Quandu si piantà pimienta nantu à i piantini?

L'inguernu hè tradiziunalamente cunzidiratu un tempu di tranquillità è restu per agricultori di i giardini-camionei. Cumu pudete trattà cun un plotu privatu si hè friddi è neve? In ogni casu, invece, i patroni di e campagnoli è di l'uttimi rinfurzanu un pocu. Dopu tuttu, à a fine di l'invernu - l'iniziu di a primavera, avete da esse preparatu per l'iniziu di a staghjoni, dì i pianti di verdura, per esempiu, pezzine dolce. In ogni casu, per parechji agricultori novi, u timing di pezzi chì si sferenu per e piantini resta micca chjucu. Intìcamu di clarificà stu tema urgente.

Quandu si piantà pimienta nantu à i piantini?

U modu più efficafogliu per crecià u pezzu búlgaro hè di muderni, chì sò traspurtati in una serra . Questu hè particularmente cusì di a zona cintrali di Russia, è di l'Urali, Siberia. U fattu hè chì i pomi di u pepino spine per un pezzu tantu, chjamate i 15 ghjorni. Inoltre, u crescita di e pianti di stazzerà in u stadiu iniziu hè abbastanza lentu.

U tempu più ottimu per u sembra di pezzi per a piantini hè a fini di ferraghju è l'iniziu di marzu. Eppuru, pudete pattate e zicchini di pezzi prima, basta chì u vostru serra hè assai bè. L'ultime data chì puderà plantà pepite nantu à i pianti hè cunzidiratu in mezzu di marzu. Cusì, u spaziu di giardiniere sò sempre dispunibili quasi un mesi - da a mità di frivaru à a mità di marzu. Spessu si stende cù u sbarcu di u primu misulu di primavera à u sole di u sole. Se avete avvista chì, ùn ci hè nunda di fà u pruduzione, perchè u pimentu ùn pò micca portatu frutti pieno. Dopu tuttu, trasplante di e crescente di e crescente di pianta serà necessariu da quandu u spaziu hà calu bè, per voi, in u maghju.

Cumu cresce i pianti pusteri?

Piante dulce à e crescente ùn hè micca un prucessu facilitu. Prima, avete bisognu di preparà e fiorite. Per fà questu, sò stati abbandunati in acqua, caliatu à 50 gradi, per 5 ore per inchò, è in pezzu muruperatu da parechji ghjorni.

Per u cultivo successore di e piante di pezzi, ricumandemu immediatamente a sembra di e sere di trè in cunti plastichi individuali à una distanza di 3 cm l'una di l'altru. A prufundità di a ferita hè di 3-4 cm. Pani spruce e manèri cun u sicondu solu è compru. Tutti i vetru, cù e pezzu di pepite dolce sò riuniti in una sacchetti di plastica, o mette in una casula, quale deve esse chjappata da una film. Conti e manni in una camara caliu cun una temperatura di +27 + 28 gradi prima di l'emergenza di i primi rimessi. Ci vò à 5-7 ghjorni. Dopu chì i frutte attestatu, tutti i vetroli si deve esse liberatu da a film è mette nantu à una finestra, induve sempre ci hè sempre u luminu solidu. Inutili, i vostri piantini necessaranu una lumera artificiale. Assicuratevi chì e piantini ùn permette micca di corrente. Se l'astaghju di a finestra hè fridda, fate un pezzu di poliestirenu sottu un boxu cù e piantini o ochju a manta. U primu regrossu si deve esse faciutu 4 ghjorni da a surgenza d'acqua à a temperatura di l'ambienti. Allora avete bisognu à ogni 5-7 ghjorni, micca più spessu, perchè e razzi di u pimentu ùn pudere micca putenza.

I pusizzioni di i pianti pagliaghji ponu esse fattu quandu dui foglie cù una durata minima di 5 mm vene nantu à i pianti. Comu regula, questu hè un mesi da a simintà a sementi. Scopre u pebbere in cups cun diametre di 7 cm un o duie.

I mudiculate di pomi bianchi avè bisognu di cumplessu di cumplessu fertilizzanti per a migliurà di a crescita pianificata. Fertilizanti di nitrogenu e fosforu adattati, chì deverà esse fatta secondu l'urdinamentu. I primi fertilità si deve esse realizatu duie settimani dopu a sceglie. Dopu à quattru sette anni, pudete fà una seconda alimentación.

Prima di ripusà u pinu di spina hè cunsigliata per impastallu: pusendu in una stanza cun una temperatura di 18-20 gradi. In tempi caldi climatichi senza valdi cù e pianti di pioggia pò esse presi in u canali per 1-2 oghji, aumentendu pocu di u tempu spent on air. U pidamentu di pianti pusteri dolci in u paisaje apertu pò esse realizatu in mezu di maghju - principiu di u ghjugnu, secondu i cundizioni climatichi è calanzamentu di a terra.