Cumu educà una zitella?

Un miraculu longu foru fattu veru, è un foglie aparicate in a vostra casa. Ci hè sempre petite è indefiata, ma già una dama, è a so voce ùn ponu micca cunfundita cun un zitellu. À questu tempu, i primi parenti si dumandà dumandà a quistione: "Cumu esità à educà una zitella à sviluppà fora una donna vera?" Pruvemu a risposta à sta quistione è analizà tutti i funziunamentu di l'educazione di i zitelli.

Raising a girl in a famiglia

I psicologiani facenu parechji raccordji à i genitori nantu à l'educazione di i zitelli. Tra d'elle, ci sò parechje reguli ginirali, chì sò impurtanti per adirte da u nàscita di a futura donna.

  1. Bellezza. À quattro 4 anni, i genitori avessentunu chì a so figliola hè sempre rivolta in fronte di un specchiu. Per esse educazione, parechji si cumincianu à criticà e zitelli. Assuntu, è hè megliu, è più bella, è ùn hè micca cusì, è ùn hè micca cummerciale. Ricurdativi - critichi avete inspirate un ziteddu cun dubitatu, è per una zitella di dubbita in a so bellezza, questa hè una verità tragedia chì finiscinu cù una quantità numerosa di complexi.
  2. Cuntattate cù genitori. Molti mariti è babbi sò cunvinti chì una relazione estrema cù elli pò causà a deformazione di a personalità di u zitellu. Hè più cumune in l'ultimi anni sò tali funziunalità di l'educazione di i zitelli in a famiglia - u zitellu ùn pò micca dorme vicinu à a mamma, tk. hà cambiatu l'orientazione sessuale, ma di abbuggassi u papa in generale ùn pò esse! I parechji spessu ùn si ponu attenti à u desideriu di e figliole per stà vicinu à elli, perchè chistu pò gudu à l'attrazione sessuale. In fatti, tuttu hè esattamente ciò chì hè contrariu. Depriveu una ragazza di u amori parenti è l'affettu pò purtà à mette cunsiquenzi più tristi. Pruprità di l'amore maternu, a zitella contru tendenu di gravità versu e donne. Cumu in stu casu per crià a zitella à u babbu? Ricurdà chì inconscientemente una donna hè circà un sughjettu di vita in l'imaghjini è a simplicità di u so babbu. Dunque, hè cun u papa chì u zitellu deve avè una amici sia. Inoltre, u zitellu sarà sicuru d'observà cum'è u patri trattà a mamma. In u futuru, a zitella pudarà adoptaru u mudellu di a famiglia induve hè stata nutata.
  3. Da a cradle à u stufa. A tradizione di e furmazione di e zitellu spessu sottumette à u fattu chì u zitellu hè inspiratu, da a nascita, da u pensamentu di i funziunalità domestica. E quarchi nant'à e spalle di u zitellu ùn cipprenu e cumpassioni di e cumpagnie cum'è a limpieza di l'appartamentu, stessi, etc. Ùn fracete u zitellu per fà u vostru travagliu. Pudisce a zitella di a zitella, trasfurmendu in una servitore resignata. A frasa "Sò una zitella, dunque sia", pò durà longa scuraggiri u zitellu da u desideriu di appartene à u sessu femminile.
  4. Sicondu parechji parenti, i zitelli sò deve esse tranquilliti è ubbidienti. Quale hè dettu? Perchè chì una zitella ubbidì à u so maritu futuru? Ùn hè megliu cultivà in un sensu di fiducia in autore, critica è a capacità di decisioni indipendenti? A psicoluggìa muderna di l'educazione di i zitelli hè cusì chì, si creanu tranquillamente è senza cumpatenza, seranu troppu infatte in a so vita persunale è ùn serà micca capacitu per cambià.
  5. Ùn dicite micca à a ragazza un conte di fata chì in u futuru u prince nantu à un cavallu biancu l'aspetta. Inutili, u significatu tutale di a so vita pò cumporte à a ricerca eterna di stu prumezzu stessu. Hè per quessa chì e zitelli à una età maiò crede l'omi chì si sò aggradèvuli bè, ma ùn si sò micca maritari. E pi la stessa ragiunità, i tempi, cunghjuntati cungiate sò stati.

Cumu educà una zitella senza pare?

Parechji matri singuli stanu dumandatu quantu d'educà una zitella senza pare? A rigioni di i picciotti, a creazione di una donna futura hè più faciule. Se si seguite unepoche di règuli, in u futuru u zitellu ùn avete micca u prublema:

Cumu educà una adolescente?

Questa quistione, forsi, hè a più difficili per i genitori. Una cosa chì a donna ghjovana encantadora ùn dice micca cusì sarà amatu. E quantici di fanne, muntagnoli di cosmetti, riviste di e donne è dische per fighjà hè casi impossible. A cosa principal hè di esse pazienti è ricurdate di manera di crià una adulescente:

È, finarmenti, a più impurtante. Qualchese l'età di a to figliola, pruvate à diventà amici è l'autorità, à quale puderà livà. Solu relazioni emotivo cù i genitori sò una guarantzia di l'educazione curretta di una donna verita.